Lidl pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Wat vinden jullie van de nieuwe lidl pc en dan met name van de videokaart, of kan ik beter op de nieuwe aldi pc wachten ?

Groetjes

een collega kwam ook al bij mij met deze vraag. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet gek uit, maar de videokaart houdt niet over. 128 MB is wat aan de krappe kant.
Verder heb ik nog wat bedenkingen bij het merk Targa. Die pc zit vol met Targa onderdelen, en dat valt nou niet echt onder de noemer "bekend merk". Neemt overigens niet weg dat het geen goed spul kan zijn, maar toch....

Ik zou er persoonlijk niet eens over denken om een Lidl of Aldi pc te kopen, maar als je dan toch moet kiezen zou ik wachten op de Aldi aanbieding. Die pc's zitten volgepropt met high-end onderdelen van bekende merken

Zelf heb ik erg goede ervaringen met de Aldi pc's. Zelf samengestelde pc met op zich top onderdelen van bekende merken heb ik veel minder positieve ervaringen mee. Instabiele systemen.

Geplaatst door madmuppet
. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet gek uit, maar de videokaart houdt niet over. 128 MB is wat aan de krappe kant.

Hou er wel rekening mee dat het een 128mb PCI-E kaart is en dat is toch een heel verschil met een 128mb AGP kaart

Ik heb ook een Aldi pc en die is toch heel goed.
Hier in Belgie zegt men soms "bucht van den aldi"maar ja.
Ik zou in uw plaats ook wachten op de volgende promotie van Aldi want ge hebt er alles op en eraan.Hopelijk heb ik u een goede raad gegeven.

Geplaatst door m@rio

Hou er wel rekening mee dat het een 128mb PCI-E kaart is en dat is toch een heel verschil met een 128mb AGP kaart

Groot verschil? Een NVidia 6600 GT kun je krijgen met AGP en PCI-E aansluiting en die verschillen echt minimaal/niets van elkaar qua prestaties hoor...

Misschien handig om de link naar de betreffende PC er nog even bij te zetten?
http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20050818.p.Targa_PC_3500

Over de videokaart is weinig te zeggen. De hoeveelheid geheugen zegt echt niet alles. 128 MB zou genoeg moeten zijn, maar het type dat in deze PC gebruikt wordt, is een speciaal type. Hier zul je op internet waarschijnlijk ook geen benchmarks/testen van kunnen vinden.

Laatst bewerkt:
lijkt me een goeie gamepc(BF2 zal je nog wel niet op het hoogste kunnen draaien, maarja, als je dat wilt moet je er wel 2000 euro voor over hebben;)) alleen die grafische kaart?? 6645:confused: is dit dan de geforce 6600? of een variant er van??

Geplaatst door skelle
lijkt me een goeie gamepc(BF2 zal je nog wel niet op het hoogste kunnen draaien, maarja, als je dat wilt moet je er wel 2000 euro voor over hebben;)) alleen die grafische kaart?? 6645:confused: is dit dan de geforce 6600? of een variant er van??

Ik denk het wel jah. Maar ook die heb je in verschillende uitvoeringen. De gewone 6600 en de 6600 GT. Waarschijnlijk dat deze er ergens tussenin zit?

De processor is iig goed. AMD staat bekend om erg goede prestaties in spellen t.o.v. Intel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan