liedjes samenvoegen met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
hoe voeg ik 6 liedjes met nero samen zoals het lijkt dat ik maar 1 liedje heb?het moet dienen om in een presentatie muziek in te voegen maar daar kan ik maar 1 track invoegen,ik moet er dus voor zorgen dat ik op 1 audio bestand kan klikken maar toch moet het 6 liedjes bevatten.Ik heb reeds geprobeerd om de liedjes in een map te zetten en dan de map aanklikken maar dat lukt niet

gewoon de zes liedjes toevoegen en als je dan gaat branden doe je de pauze's tussen de liedjes uitschakelen zodat de cd door blijft spelen als een groot lied :)

Ik gebruik nero 6.3.02 maar als ik daar aanvink de pauzes weglaten en ik brand dan ,verbaast het me als ik de cd verken staan er nog steeds 6 liedjes.Dus het lukt me niet om de pauzes te verwijderen;

dat klopt maar als je de cd afspeelt speel die al de liedjes wel achter elkaar door zonder dat er een pauze tussen komt

Ik heb ondertussen zelf de oplossing gevonden.Met nero wave-editor kan je perfect liedjes samenvoegen tot 1 track.Toch bedankt voor de hulp die ik aangeboden kreeg.groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan