lifetec scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterbeukers

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Ik had vandaag me scanner nodig dus ik zet hem aan. wil scannen. Doet hij het niet omdat er staat beeldbewerkingsprogramma werkt niet. Die stond ingesteld op IFE.exe. Dus ik die heb ik veranderd naar UI.exe toen deed hij het wel. Maar toen hij klaar was met scanne en er een het programmatje van de scanner zich opent. Komt er een windows foutmelding.
Weten jullie wat er aan de hand is.

Heel erg bedankt.
wouter

Wat stond er eigenlijk in die foutmelding en wat voor besturingsysteem heb je?

Lifetec scanner, beeldbewerkingsprogramma

Gaarne reageer ik op het eerder geplaatste bericht over bovenvermeld probleem. Een vriend van mij, die ik tracht te helpen, zit met hetzelfde euvel.
Via internet zijn de drivers voor Windows XP opgehaald en geïnstalleerd via de website van Mustek waarvan de Lifetec een kloon zou zijn. Het handelt om de Lifetec type LT9350 die compatible zou zijn met de Mustek 1200 CP.
Ook hier verschijnt de melding dat de scanner in beginsel werkt met het beeldbewerkingsprogramma IFE.EXE. Dit wordt niet alszodanig herkend en een foutmelding verschijnt. Toen ook geprobeerd, conform een elders opgedane tip met UI.EXE doch ook dat helpt niet.
Welke combinatie van scanner- en beeldbewerkingsprogrammatuur is nodig om de scanner te laten functioneren. De scanner is aangesloten op de printerpoort van de PC en daaraan staat de printer doorgeschakeld!
Met vriendelijke groet en dank, Hans Nagtzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan