LightScribe knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthias

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Hoi,

Ik heb al wat onderwerpen gelezen over LigthScribe, maar helaas (of misschien wel ergens) kon ik het antwoord op mijn probleem niet vinden.
Sinds een paar weken heb ik een DVD brander met functie lightscribe van PHILIPS.
Daar zat een CD-Rom bij met software van NERO OEM SUITE.
Deze CD heb ik geinstalleerd. DVD brander gaat Prima! Lightscribe is een ander verhaal.
Ik heb lightscribe DVD en deze keer ik na het branden om. Dus op z'n kop in de DVD brander. Ik open Nero Cover Designer. Ik bewerk het een en ander zoals ik het wil hebben.
Maar de knop "lightscribe" werkt niet. Ik kan er gewoon niet opklikken. Alsof het niet eens bestaat. Ik zie dus de knop wel staan, maar kan er niet op klikken. Printen enzv. gaat wel goed, maar lightscribe werkt niet. Wat is er mis? Hoe kan ik dit oplossen? Wie helpt mij verder??

Enkele gegevens:
Nero Burning Rom 6.SE
6.6.0.17F

Nero Vision Express 3
3.1.0.16

Nero Cover Designer versie 2.3.0.54

Model DVD station:
SPD6000L1

Matthias

Is er niemand die de oplossing weet?
Help mij!
Het moet sowieso voor 7 okt. werken!

Beste Matthias, ik heb wel een eventuele oplossing voor je, of heb je het al inmiddels opgelost !! ;)

MvG,

SiCkWiThIT

Hoi,

Nee, ik heb nog steeds geen oplossing.
Hoewel ik denk dat de oplossing is om een nieuwere versie aan te schaffen van Nero.

Heb jij een betere?

Matthias

Beste Matthias,

ten eerste welk versie van NERO heb je, ????

ten tweede heb je de NERO gekocht (Retail) of,,,, dat andere, je weet wel, ;) :D

:thumb:

ik heb ook een probleem met LichtSribe ik kan de funtie LichtSribe dus wel aanklikken maar ik zie staan parameter onjuist en hij zegt dat er geen LichtScribe drive gevonden is
wie kan mij hiermee helpen

Thea

Beste Thea,

hmmm raar, je DVD-R+/-RW Rewriter ondersteund hij wel de LightScribe optie !!

Ander kijk hier even naar >>>> SureThing DVD/CD Labeler misschien dat ie je LightScribe wel herkend, kan ook aan de brand-programma liggen !! die je op dit moment gebruikt !!

Veel Succes,

MvG,

SiCkWithIT

Beste Thea,

hmmm raar, je DVD-R+/-RW Rewriter ondersteund hij wel de LightScribe optie !!

Ander kijk hier even naar >>>> SureThing DVD/CD Labeler misschien dat ie je LightScribe wel herkend, kan ook aan de brand-programma liggen !! die je op dit moment gebruikt !!

Veel Succes,

MvG,

SiCkWithIT

Hoi

Heel erg bedankt nu doet hij het wel het blijkt dus dat nero helemaal niet goed was met
SureThing DVD/CD Labeler heb ik hem dus aan de gang :thumb: :thumb:

Gr Thea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan