Ligt dit aan mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazy_mikew

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Sinds gister heb ik internet explorer 7 gedownload en geinstalleerd en direct daarna is eigenlijk deze fout opgetreden wat kan ik hier aan doen?

www.maffia-war.nl/fout.JPG

Mijn videokaart is geforce 128mb

Voordat ik internet explorer geinstalleerd had, heb ik dit probleem nog nooit gehad

Hoi,

Kijk eerst eens even of de juiste video drivers geinstalleerd zijn!

Rechtermuis "Deze Computer"--->"Eigenschappen"--->"Harware"--->"Apparatenbeheer" kijk eens of je daar gele of rode tekens ziet staan.

Verder nog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?

Hoi,

Kijk eerst eens even of de juiste video drivers geinstalleerd zijn!

Rechtermuis "Deze Computer"--->"Eigenschappen"--->"Harware"--->"Apparatenbeheer" kijk eens of je daar gele of rode tekens ziet staan.

Verder nog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?

uhm nee geen foutmeldingen gehad ik heb namelijk mijn pc 2 dagen geleden geformateerd en alles deed het correct totdat internet eplorer 7 erop kwam ongeveer een uur daarna nadat pc op nieuw opgestart is begon het probleem( dit is trouwens op alle accounts)

Er staan alleen wat gele vraagtekens vernoemd zoals: Ethernet controller, Multimedia controller, PCI simple communications-controller, USB DEVICE

Laatst bewerkt:
Die "gele"tekens betekend dat je niet de juiste drivers hebt voor e Pc,en zullen deze onderdel ook niet naar behoren werken!
Als het goed is heb je moederbord "mainboard" cd,tje bij de Pc gekregen hier staan de juiste drivers op,rechtermuis op het gele teken en stuurprogramma bijwerken,wel eerst de cd in een speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan