Ligt het aan mijn geluidskaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacklane2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Goededag!
Ik ben net lid geworden en heb e.e.a. een beetje gelezen op deze forum. Maar ik kom er echt niet uit. Mijn PC (Windows XP) is niet eens een jaar oud en een paar dagen geleden wordt ie opeens zeer traag. Op een dag zat ik podcast muziek af te spelen op WMP en opeens ging het haperen en bleef alles 'hangen'. Sindsdien start mijn PC langzaam op, applicaties zijn traag enz. En als ik muziek cq. geluid afspeel, dan gaat het ruisen/ haperen. Heb in Apparaatbeheer-Besturing voor geluid, video en spelletjes al gekeken maar daar was niks aan de hand. Ik heb verder nog schijfdefragmentatie uitgevoerd. En zelfs systeemherstel kon niet succesvol uitgevoerd worden.
Ik heb een SoundMax Integrated Digital Audio. Ik geloof dat dit de geluidskaart is????
Ik hoop d.m.v. deze plaatsing dat een deskundige iemand mij kan helpen voordat ik hulp ga zoeken bij b.v. de Vobis!
Mijn dank is groot.
Met vriendelijke groet.

Heb je al op virus en spyware gecontroleerd.

Als je op malware hebt gecontroleerd en niets gevonden, op de Soundmax-site staan de PC- en moederbordfabrikanten waaraan zij leveren. En op die zelfde site staat een uitgebreide FAQ. Maar het is nog maar de vraag of het geluid de boosdoener is. Heb je kortgeleden nieuwe hardware en/of nieuwe software geinstalleerd?

NB: heb je nog garantie bij de Vobis?

scan eens met ewido
www.ewido.net

Laat ewido alles wat gevonden wordt eens verwijderen.

help!

Ben op Ewido geweest en deze vindt alleen tracking cookies. Pc is nog steeds traags. Hoe weet ik nou welke moederboard ik heb. (Fujitsu Siemens, Scaleo P)?

help?

kan iemand mij aub helpen? Mijn PC start heel traag op en soms hangt mijn PC vast. Media Player hapert enz. Een scan (Norton en Ewido) uitgevoerd....niks!

Ben op Ewido geweest en deze vindt alleen tracking cookies. Pc is nog steeds traags. Hoe weet ik nou welke moederboard ik heb. (Fujitsu Siemens, Scaleo P)?
http://www.google.nl/search?q=Fujit...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
moeilijk he .
en neem eens een echte v scanner die gewoon doet wat norton op zijn doos print .
scannen en virussen vangen NOD32 .
en geen lose woorden van norton de beste .
ja de beste in geheugen en cpu tijd en systeem bronnen in nemen en daar wordt een systeem ook trager van

Laatst bewerkt:
Ik had zelf problemen met weggevallen geluid, daarom al die info erover in deze topic aan het doornemen (als ik daarna pas niet uitkom zal ik mijn vraag voorleggen).
Toen ik dit van trage PC las dacht ik aan CCleaner. Met CCleaner kun je een trage Pc verhelpen. Ik denk dat ergens in forum het uitgelegd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan