Ligt MSN eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Hallo,

Is er iemand die kan checken of msn eruit ligt want mijn dochter kan zich niet aanmelden.

BVD

Wim

Hier geen probleem met aanmelden, kan tijdelijke storing zijn

Ik kon om een uur of 6 even een tijdje niet inloggen, maar nu weer wel

Na een hele dag afgesloten te zijn van het internet omdat die slimme mensen bij Essent dachten dat ik naar België was verhuist (????) kom ik wel op msn :)
Alleen nu Outlook Express nog :(

Ze had msn 6.0 gedownload en nu krijgt ze na het aanmelden:

Of de melding dat de server tijdelijk niet bereikbaar is en of slaat hij vast (via alt/crel/del zie ik staan reageert niet).

Zijn er soms meerdere servers waarop je inlogt omdat jullie er geen last van hebben?

Of is 6.0 niet goed omdat het een betaversie is?

Wim

ik heb ook msn 6 beta dus daar ligt het niet aan. Misschien is het toeval geweest maar toen hij het bij mij net niet deed (ik kreeg ook zelfde melding als jij) heb ik nadat dit een tijdje zo doorging even mn pc gerestart en toen weer opnieuw geprobeerd toen deed hij het, misschien pure toeval hoor, maar het valt te proberen

Aantal mensen konden zich niet aanmelden nee :).

---> .NET Messenger Service Kleine problemen

Gister kon ik me een half uur ook niet aanmelden. NAdat ik de computer opnieuw opstarte werkte het weer. Aleen voor mijn contactpersonen leek het alsof ik offline was. MAar ik kon wel tegen ze praten eek!

michael

Geen problemen 02:??
Geen problemen 13:44
Geen problemen nu niet > 20:45

Geen problemen hier, ik zit al een tijd achter msn.

Greetzz York

Alles eraf en opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer normaal.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Wim

Op dit moment kan ik mij niet aanmelden :(.

Service Huidige status

.NET Messenger Service Kleine problemen

.NET Voice Service Alle systemen draaien

Sommige gebruikers kunnen problemen hebben bij het aanmelden voor de service. Als je momenteel aangemeld bent, zijn sommige functies mogelijk niet beschikbaar, zoals de mogelijkheid de laatste informatie over je tabbladen te ontvangen of je op te geven bij een voice-serviceprovider. Wij werken aan het oplossen van deze problemen. Onze excuses voor het ongemak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan