lijbrandt pakt router niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi6666

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Hallo , heb sinds kort glasvezel internet van Lijbrant , ik heb de Genexis Modem.
Nu heb ik het probleem dat deze modem mijn router niet accepteerd , als ik mijn router aansluit op het modem dan blijft het lampje op de router rood knipperen.
Het gaat hier om een belkin N-router.

wie o wie kan mijn helpen ? heb geen zin om weer een nieuwe router aan te schaffen.

grt P:thumb:

wel op poort 1 van het genexis modem aangesloten?

Vaak wil het ook helpen als je een volledige reset doet, beide modem en router van de stroom, dan eerst de modem opstarten.. deze zou binnen een seconde of tien opgestart moeten zijn(dat doet de mijne tenminste) en daarna de router opstarten. Helpt dat niet, zet de router eens terug naar de fabrieksinstellingen en dan die reset doen.

modem reset van glasvezel is 1 uur stroom eraf en dan pas weer stroom er op.

probleem opgelost , eerst op poort 1 gezet (was niet het geval) toen Ploep! 30 min later signaal :)

thnx guys

Mooi dat het opgelost is.
veel plezier verder met je glas.

nog een vraagje , op de router zitten nog wat pc's , als die byv. een youtube filmpje afspelen terwijl ik een online game het doen ben krijg ik vreselijke LAG , kan ik op poort 3-4 van de genexis modem niks aansluiten ?
mijn pc zit nu op de router , ik wil het liefst rechtstreeks op de modem.

er zijn verschillende modems van genexis.
welke heb jij.

lees het eerste topic

Laatst bewerkt:
Zover ik weet is daar alleen poort 1 van aangesloten.
Vraag bij de aanbieder na of ze de andere drie ook willen openen.

Zover ik weet is daar alleen poort 1 van aangesloten.
Vraag bij de aanbieder na of ze de andere drie ook willen openen.

aha ok , zoiets d8 ik al , mijn provider kan die poort openen ? kzal eens navragen , bedankt voor al je info.
fyn weekend nog

graag gedaan.
en jij ook een fijn weekend.

graag gedaan.
en jij ook een fijn weekend.

ben ik weer :-)

provider lijbrandt gebeld , zeiden dat er 1 Inet port 1 TV port en 2 nutteloze poorten opzitten , ports openzetten ging dus niet :(

dan toch maar een andere modem denk ik , ik heb 100mbit abbo.
welke wifi router zou dit goed aankunnen voor een lage prijs uiteraard ;)

Netgear is goed, heb ik hier ook staan.
65 met bon...das een mooie prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan