Lijkt wel of het internet steeds wegvalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldjulos

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Hey,
Ik zit met het probleem dat het internet steeds wegvalt...
Ik heb windows 7 ultimate 64bit.
Het probleem is dat als ik bijvoorbeeld een filmpje kijk dat hij stopt en opnieuw moet laden...
Ook valt MSN om de 3 minuten uit...
Verder als ik een spel aan het spelen ben wordt ik steeds uit het spel gegooid omdat ik de verbinding voor 1 seconde verlies lijkt het wel... (Online)

Rechtsonder staat echter wel dat hij nog prima verbinding heeft met de router... Ik denk zelf dat het signaal gestoord wordt of iets dergelijks...

Kan iemand mij verder helpen?

Bedankt,
Julos

P.S. Ik heb al de nieuwste firmware op de router gezet, en dit probleem met het internet is bij meerdere computers in huis... Ik ga nog proberen de kabel direct vanuit de modem in mijn pc te doen, maar dat gaat moeilijk want de pc staat 2 etages erboven, maar met de xbox geeft hij ook veel problemen dat de verbinding wegvalt...

Laatst bewerkt:
Update:
Ik heb wat dingen geprobeerd...
Als ik een kabel direct van de modem in de laptop stop (terwijl de router ook in de modem zit in een andere slot) werkt hij niet.
Als de kabel in de laptop de enige is, dan doet hij het wel... (dus het probleem ligt bij de router)...
Ik heb de router helemaal gereset (met een pen achterin op een knopje gedrukt dus herstel naar fabrieksinstellingen) en hij doet het nog steeds niet... (zelfde problemen)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan