lijn in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik heb ergens in mijn word document een lijn over heel de breedte van mijn blad staan. Hoe kan ik deze verwijderen

neen
had gewoon een paar lijntjes zo ------- en nadien op enter en nu staat die lijn er

Hai Steven, :D

Dit is standaardfunctionaliteit in Word!

3 * --- geeft een enkele lijn.
3 * === geeft een dubbele lijn.
3 * *** geeft een stippel lijn.
Etc..

Als je deze functionalteit kwijt wilt dan moet je het even zeggen. (het is een optionele/default functie)

See Yah! :thumb:

Ik denk dat de functionaliteit niet het probleem is maar dat er 3*--- is ingetypt en dat die lijn in 1 bepaald document nu niet meer weg wil.

Geplaatst door GForze
Ik denk dat de functionaliteit niet het probleem is maar dat er 3*--- is ingetypt en dat die lijn in 1 bepaald document nu niet meer weg wil.

Hai, :D

Tuurlijk kan ook!

Btw eigenlijk is het geen lijn (niet dat het er toe doet) maar een Rand welke je weg kunt halen via het venster: Menu/Opmaak/Randen en Arcering.

In principe moet je hem ook kunnen deleten door 1 paragraafmarkering erboven en eronder te selecteren en dan op delete te drukken.

Wanneer dit geen van allen werkt, dan is het sjabloon corrupt.

See Yah! :thumb:

Hai.... (Joost... Jay hier.... :P )

Marruuuuh.. als je al per ongeluk op "Enter" hebt gedrukt kun je gewoon weer op (Ctrl+z) drukken. Blijkt dat er na de "Enter" 2 functies worden geactiveerd. 1 om het naar een lijn om te zetten en 1 uiteraard om naar de volgende regel te gaan.

Hai Jajindah, :D

Tuurlijk kan dat joh! (maar uhms deze was al reeds opgelagen he) :p

See Yah my friend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan