Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Mark,Dus als ik het goed begrijp is de enig optie een macro.
Heb je deze oplossing ook getoets aan #9. Daarin is deze oplossing al afgewezen.en klaar is kees!
Heb je deze oplossing ook getoets aan #9. Daarin is deze oplossing al afgewezen.
Het gaat dus om ruimtebesparing en besparing op printkosten.Dus al er naast een grooboekrekening "die zijn de boekhoudcijfers van 6 cijfers lang" en bedrag 0,00 staat dan mag die rij verborgen worden. De rest van de layout blijft hetzelfde. Dit wil ik graag hebben omdat ik dan ipv 5 pagina's maar 4 pagina's meer zou hebben om af te drukken en om het overzichtelijker te houden.
Het gaat dus om ruimtebesparing en besparing op printkosten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.