'lijn' probleem met afbeeldingen in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie1706

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Ik heb een word document met enkele afbeeldingen erin. Nu ik het word bestand open zie ik dat er ineens om elke afbeelding een 'lijn'staat, terwijl die er pas nog niet stond. Ook wanneer ik een PDF file maak blijft deze lijn zichtbaar. (zie afbeelding)
Hoe kan ik dat oplossen?

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    26,8 KB · Weergaven: 138
Ligt een beetje aan welke Word versie je hebt.
je kunt ergens kiezen om het plaatje op te maken, klik met rechts op het plaatje en kies iets van Afbeelding opmaken, hier zie je iets staan over lijn diktes en kleuren.

Groeten Marcel

kheb gewoon office 2007. Maar aan die opmaak ligt het niet. Eergisteren heb ik het bestand op dezelfde computer opgemaakt, toen had ik nergens last van. Nu open ik het, staan die lijnen er dus. Maar het gekke is dat die lijnen ook alleen links en boven de afbeeldingen staat:(

Rechtermuisknop op plaatje en kies Afbeelding opmaken en vervolgens aan de linkerkant voor 3D opmaak, zet hier de Breedte en Hoogte vakjes op 0.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat er in het oorspronkelijke (jpg) bestand al een rand ofzo stond.
Je kan het weghalen door met rechts op je plaatje te klikken en grootte te kiezen waarna je hem links en boven kunt afsnijden.
Zie voorbeeld

Groeten Marcel

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan