Ik ben een flyer aan het maken en in een aantal afbeeldingen met een transparante achtergrond blijven in lichtgrijs diagonale strepen staan. Wanneer ik de afbeelding open in Photoshop, zie ik ze niet, maar wel in InDesign. Ook als ik de pagina afdruk, blijven ze zichtbaar.
Nu heb ik deze informatie gevonden op een Engels site en ondanks dat mijn Engels prima is, kan ik de de vensters niet vinden waar deze man aan refereert.
This problem is inherent to Acrobat and easy to solve. Open the preferences panel. Click on “Page Display” in the right column named “Categories”. In the “Rendering” section, make sure that “Smooth line art” is unchecked. There you are, the ghost lines should disappear.
Kan iemand mij helpen met hoe ik dit uit kan voeren? Mijn dank is groot!
Nu heb ik deze informatie gevonden op een Engels site en ondanks dat mijn Engels prima is, kan ik de de vensters niet vinden waar deze man aan refereert.
This problem is inherent to Acrobat and easy to solve. Open the preferences panel. Click on “Page Display” in the right column named “Categories”. In the “Rendering” section, make sure that “Smooth line art” is unchecked. There you are, the ghost lines should disappear.
Kan iemand mij helpen met hoe ik dit uit kan voeren? Mijn dank is groot!