Lijnen in word 2003 en 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aljohn

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo,

Als ik lijnen maak in office 2007 en het er dan picobello uit heb zien en hem compitabel opsla, en daarna open met 2003 dan staan ze allemaal een stuk naar onderen(niet op de zelfde plek).
En omdat hij normaal beveiligd is, zodat mensen op mijn stage er niks aan kunnen veranderen is dit niet handig.
Ook als ik hem in 2003 mooi heb gemaakt en open hem daarna met 2007 dan staan ze ook weer heel ergens anders.
Zie het bijgevoegde bestand voor de duidelijkheid, beveiligingscode is 12345678
Is hier wat aan te doen, of moet ik gewoon 1 maken voor de mensen die 2003 gebruiken en 1 voor de mensen die 2007 gebruiken?
Wel de makkelijkste manier misschien maar niet de mooiste vind ik.

met vriendelijke groet,
aljohn

Bijlagen

Als je zowel de tabel als de lijnen een absolute (horizontale en vertikale) positie ten opzichte van de pagina geeft lijkt mij het probleem opgelost.

Dat klinkt heel logisch, alleen heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
en kan er ook niks over vinden in de"Help"
Kun je mij dit uitleggen?, of het bestand wat ik nu meestuur aanpassen met wat jij net zei?
je zou me er heel erg mee helpen, ben al bezig om iets anders te proberen maar daar kom ik steeds meer porblemen tegen
met vriendelijke groet,
aljohn

Bijlagen

Als je zowel de tabel als de lijnen een absolute (horizontale en vertikale) positie ten opzichte van de pagina geeft lijkt mij het probleem opgelost.

Dat klinkt heel logisch, alleen heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
en kan er ook niks over vinden in de"Help"
Kun je mij dit uitleggen?, of het bestand wat ik nu meestuur aanpassen met wat jij net zei?
je zou me er heel erg mee helpen, ben al bezig om iets anders te proberen maar daar kom ik steeds meer porblemen tegen
met vriendelijke groet,
aljohn

Bijlagen

selecteer de tabel/tabeleigenschappen/ tabblad plaatsing
selecteer object, rechtermuisknop/object opmaken....

selecteer de tabel/tabeleigenschappen/ tabblad plaatsing
selecteer object, rechtermuisknop/object opmaken....

Ik krijg het niet voor mekaar dat hij op dezelfde positie blijft staan.
Eerst dacht ik dat ik hem had, maar bleek toch dat er verschil in zat.
Zou je misschien ook dat bestandje aanwillen passen en dan weer opsturen?
klinkt misschien dat ik me er zo makkelijk van afmaakt maar ik kom er gewoon niet verder mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan