lijntje

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidoz2

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
138
goeiedag,

ik heb een irritant probleempje. Om voor mezelf wat duidelijkheid te scheppen in een document heb ik een horizontale lijn gemaakt ( --- [enter] ). Vraag is nu... hoe krijg ik die lijn, weer weg?

:confused:
 
op het eind van de vorige regel gaan staan en op "Delete" drukken tot hij weg is..
of
Op het begin van de volgende regel staan en op "BackSpace" drukken tot ie weg is
of
Als het een lijn is die gemaakt is met "tekenen" dan kan je em selecteren en dan op "delete" drukken
 
helaas...

ik het lijntje gemaakt door --- in te drukken ,gevolgd door enter. Hij bevindt zich onderaan het document, maar wanneer ik het document kopieer zonder het lijntje, neemt het lijntje gewoon mee.

het zal wel iets te maken hebben met randen en arceringen, maar hoe :s?
 
Randen komen op iedere pagina terug. Schakel de knop opmaak weergeven in om te bekijken waar het probleem zit.
 
Geplaatst door davidoz2
helaas...
het zal wel iets te maken hebben met randen en arceringen, maar hoe :s?
Sterker nog het heeft daar alles mee te maken het is een Rand! :D

Zet de cursor boven de lijn en sleep naar één enter onder de lijn. (je hebt nu drie regels geselecteerd)

Ga naar Opmaak/Randen en arcering
Kies links GEEN (Bovenste hokje)
Bij Toepassen op kies je ALINEA
En ff op OK rammen en hij is weg...

See Yah! :thumb:
 
Ik dacht dat randen op elke pagina terug kwamen?
 
Hai, :D

Dat kan zeker dan is het een paginarand (Tweede tab in die dialoog) En het is maar net waar je deze op toepast: Heel document, deze sectie, etc....

Maar randen kun je op veel plaatsen toepassen bv:
* Pagina's
* Tabellen
* Alinea's
* Afbeeldingen
* Tekst
* Etc...

Kortom deze dialoog is multifunctioneel en het verast mij vaak ook nog wat er kan..

Persoonlijk werd ik getriggerd door het 3* --- = lijn verhaal (Autoopmaak in Word)

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan