AlexCEL
Meubilair
- Lid geworden
- 3 apr 2014
- Berichten
- 8.900
- Office versie
- Excel 365 NL Insider
Beste forumleden, ik heb nu zelf even wat assistentie nodig. Mijn kennis van VBA is nogal basic namelijk.
Ik houd voor verschillende vestigingen van ons bedrijf meterstanden bij. Ik wil dit beetje automatiseren. Via een invulblad en een knop "opslaan" wil ik graag dat een lijst op een ander tabblad wordt aangevuld, en het invulblad weer leeggemaakt wordt. Dus de laatste invoer zoeken en daaronder de nieuwe invoer erbij plaatsen.
Voorbeeldje: Bekijk bijlage voorbeeldlijstje.xlsx
Wie kan me een beetje op weg helpen met de VBA code? Als ik een voorbeeld heb kom ik er zelf wel weer uit denk ik...
Bij voorbaat dank!
Ik houd voor verschillende vestigingen van ons bedrijf meterstanden bij. Ik wil dit beetje automatiseren. Via een invulblad en een knop "opslaan" wil ik graag dat een lijst op een ander tabblad wordt aangevuld, en het invulblad weer leeggemaakt wordt. Dus de laatste invoer zoeken en daaronder de nieuwe invoer erbij plaatsen.
Voorbeeldje: Bekijk bijlage voorbeeldlijstje.xlsx
Wie kan me een beetje op weg helpen met de VBA code? Als ik een voorbeeld heb kom ik er zelf wel weer uit denk ik...
Bij voorbaat dank!