Lijst afzenders blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

desolate

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Is er een makkelijke manier om de lijst met te blokkeren afzenders en nieuwsgroepen aan te passen\aan te vullen? Ik heb net XP geïnstalleerd op een nieuwe harde schijf, en wil graag de lijst van mijn oude versie op de oude harde schijf overzetten.

- vervolg -

Nee ... dat gaat over het importeren van een adresboek, dat is geen probleem. Mij gaat het om de lijst van adressen die ik heb geblokkeerd. Die wil ik van mijn oude naar mijn nieuwe systeem overzetten.

Helaas dat zou ik zo 1 2 3 niet weten ??

De oude lijst opslaan(exporteren) als .txt bestand dan kun je hem weer importeren op je nieuwe pc(configuratie)

Laatst bewerkt:
- vervolg -

Inderdaad .. dat laatste bedoel ik. Maar hoe kan ik die lijst opslaan\importeren?

Ga in Outlook-2003 naar:

Acties>Ongewenste e-ail>Opties voor ongewenste e-mail>Geblokkeerde afzenders, daar kies je importeren of exporteren de rest wijst vanzelf.

Als je spam krijgt dan voeg je dat aan deze lijst toe door op het mailtje rechts te klikken en toe te voegen aan de lijst van ongewenste afzenders. Wat ik na verloop van tijd dan wel doe is het gedeelte voor het @ weg te halen zodat alleen de dubieuze domeinnamen blijven staan. Op die manier worden in één keer alle mailtjes van dat domein gefilterd.

Voorbeeld:

irritantemail@antaresparma.com wordt dan opgeslagen als @antaresparma.com
Dat doe je door op het zelfde blad als Importeren exporteren Bewerken te kiezen.

Mvgr, René.

- vervolg -

Ah, daar zie ik een probleem. Ik werk met Outlook Express 6 en niet met Outlook :shocked:

Zou ik maar snel met Outlook(2003) gaan werken. :D

- vervolg -

Zucht .... dat zijn nou echt van die oplossingen waar ik niets wijzer van wordt.

:p

Je word er in zoverre wijzer van dat je geen dingen kunt doen met programma´s die daar de mogelijkheid niet voor hebben. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan