bartvt78
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 mrt 2017
- Berichten
- 157
- Besturingssysteem
- Mac OS en Windows Parallels
- Office versie
- Office 365
Goedemiddag toppers,
Ik ben weer op een probleem gestoten waarvoor ik de juiste formule(s?) niet kan vinden. Op elke maand tab staan verscheidene lidgelden, abonnementen en verzekeringen. In het eerste tabblad wil ik dus een lijst, hoeft niet chronologisch, met alle verschillende lidgelden/abonnementen/verzerkeringen, met achteraan het totaal bedrag per jaar dat voor elk item is uitgegeven en eventuele nota. Ik vermoed dat er met tussenstappen gewerkt gaat moeten worden, maar zonder zou uiteraard nog beter zijn. Ik denk dat de voorbeeldfile duidelijk is zoals ik hem heb gemaakt. Indien er nog info nodig is hoor ik het graag. Mijn office/excel versie is 365.
Hartelijk dank bij voorbaat.
Ik ben weer op een probleem gestoten waarvoor ik de juiste formule(s?) niet kan vinden. Op elke maand tab staan verscheidene lidgelden, abonnementen en verzekeringen. In het eerste tabblad wil ik dus een lijst, hoeft niet chronologisch, met alle verschillende lidgelden/abonnementen/verzerkeringen, met achteraan het totaal bedrag per jaar dat voor elk item is uitgegeven en eventuele nota. Ik vermoed dat er met tussenstappen gewerkt gaat moeten worden, maar zonder zou uiteraard nog beter zijn. Ik denk dat de voorbeeldfile duidelijk is zoals ik hem heb gemaakt. Indien er nog info nodig is hoor ik het graag. Mijn office/excel versie is 365.
Hartelijk dank bij voorbaat.