• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lijst met apart blad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmmm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2014
Goedemorgen,

Ik heb dus een lijst in excel, en wanneer je een pand selecteert in die lijst springt hij er naartoe.
Wat ik nu wil is dat ik voor het geselecteerde pand nog de ruimte heb om maten en kosten op te schrijven, zonder dat deze gegevens op het voorblad erbij komen.

Wat ik dus bedoel is dat als je een pand in die lijst selecteert, je gelijk alle gegevens ziet + die kosten en maten van het pand.

Met vriendelijke groet,

Tim

Ik denk dat een voorbeeldbestand al veel zal verduidelijken want wat moeten wij ons hierbij voorstellen ?
Geef duidelijk aan welk resultaat je eventueel voor ogen hebt bij een bepaalde selectie.

Hey Rudi,

Dit is het bestand (beetje aangepast i.v.m. vertrouwelijke gegevens).

Bekijk bijlage Voorbeeld.xls

De bedoeling is dus gewoon dat als ik een vestiging selecteer in die lijst, ik een apart blad krijg voor die vestiging, en daar de prijzen onder kan noteren zonder dat het door de andere vestigingen heen komt te staan.

Groetjes,

Tim

Laatst bewerkt:
Je schrijft " Ik heb een lijst in Excel" en je geeft een bestand met 2 lijsten.
Je schrijft " Als ik een pand in die lijst selecteer spring hij ernaartoe " maar als ik iets selecteer in de lijst gebeurt er niets (Welke lijst ??)
De bedoeling is dus gewoon dat als ik een vestiging selecteer in die lijst, ik een apart blad krijg voor die vestiging, en daar de prijzen onder kan noteren zonder dat het door de andere vestigingen heen komt te staan.
Geef eens een voorbeeldbestand dat illustreert wat je te zien wil krijgen als je een bepaalde vestiging selecteert.
Ik kan uit jouw uitleg niets opmaken want is het de bedoeling dat je voor elke vestiging dan een nieuw tabblad krijgt of steeds hetzelfde blad maar met de gegevens van die vestiging en welke gegevens wil je dan zien ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan