deze vraag is eerder gesteld voor outlook maar toch wil ik hem nogmaals stellen omdat ik het niet begrijp..
Ik heb windows XP en office 2007
Het zou fijn zijn als iemand me kan helpen stap voor stap aan te geven hoe dit moet.
Ik lees iets over code : maar na een uur zoeken in exell en internet kom ik er zonder jullie hulp niet uit.......
Ik heb in excel een hele grote lijst met email adressen en namen nu moet ik naar al die email adressen een email verzenden. Ik wil de email adressen in de bcc kolom voegen
van mijn email programma outlook express maar nu zou ik niet weten hoe dat moet want als ik kopieren plakken doe krijg ik alleen de bovenste,
nog mooier zou het zijn als de namen ook nog in de tekst komen als beste ....
mocht dit mogelijk zijn dan spaart dit me dagen werk uit,
bij voorbaat hartelijk dank....
met vriendelijke groet
Koen
Ik heb windows XP en office 2007
Het zou fijn zijn als iemand me kan helpen stap voor stap aan te geven hoe dit moet.
Ik lees iets over code : maar na een uur zoeken in exell en internet kom ik er zonder jullie hulp niet uit.......
Ik heb in excel een hele grote lijst met email adressen en namen nu moet ik naar al die email adressen een email verzenden. Ik wil de email adressen in de bcc kolom voegen
van mijn email programma outlook express maar nu zou ik niet weten hoe dat moet want als ik kopieren plakken doe krijg ik alleen de bovenste,
nog mooier zou het zijn als de namen ook nog in de tekst komen als beste ....
mocht dit mogelijk zijn dan spaart dit me dagen werk uit,
bij voorbaat hartelijk dank....
met vriendelijke groet
Koen