Lijst met processors voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Hallo,

Is er een lijst met processors die goed samen werken met windows 7?
Dus processors die goed op windows 7 kunnen draaien.

Is daar een lijst van??

Zo ja, mag ik die link dan?

Mvg Windowsfaq
 
Hallo,

Is er een lijst met processors die goed samen werken met windows 7?
Dus processors die goed op windows 7 kunnen draaien.

Is daar een lijst van??

Zo ja, mag ik die link dan?

Mvg Windowsfaq

Alle processors vanaf P3
 
Alle processors vanaf P3

sta ik volledig achter :p

alles vanaf de P3 lijn kan windows 7 succesvol draaien (dat heb ik hier namelijk ook)


je moet meer letten op het geheugen, windows 7 heeft 1gb geheugen nodig anders laad de cd niet :p (hier kan je wel omheen met een hex-edit)

als je goede performance(goede performance krijg je ook op P4 al hoor!) wilt en ook zo af en toe een keertje wilt photoshoppen of van die dingen zou ik toch wel voor een core2duo of hoger gaan moest je er een kopen :p
 
sta ik volledig achter :p

alles vanaf de P3 lijn kan windows 7 succesvol draaien (dat heb ik hier namelijk ook)


je moet meer letten op het geheugen, windows 7 heeft 1gb geheugen nodig anders laad de cd niet :p (hier kan je wel omheen met een hex-edit)

als je goede performance(goede performance krijg je ook op P4 al hoor!) wilt en ook zo af en toe een keertje wilt photoshoppen of van die dingen zou ik toch wel voor een core2duo of hoger gaan moest je er een kopen :p

Oke, bedankt! FF over die zin: ''hier kan je wel omheen met een hex-edit'' Wat is dat? en wat kan je ermee

Mvg Windowsfaq
 
Oke, bedankt! FF over die zin: ''hier kan je wel omheen met een hex-edit'' Wat is dat? en wat kan je ermee

Mvg Windowsfaq

dan neem je je windows 7 cd of ISO en verander je daar het een en ander in zodat hij niet meer eroplet hoeveel RAM geheugen je pc heeft en zo kan je dus met 512mb ram ook instaleren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan