Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kunt u dat pdf terug zetten op de Mac.Die pdf op de ipad kan ik via max3 openen.
Probeer het volgende: Ga in Finder naar het HUIS ☞ Bibliotheek ☞ Mobile Douments ☞ My iCloud Documents ☞ zit dat bestand in deze map?De pdf die ik in de cloud heb gezet vind ik nergens terug.
Op de mac kan men pdf openen met voorvertoning, maar het probleem is dat ik die niet meer vind.
Onderschat Voorvertoning niet!, Voorvertoning is wel degelijk een programma.Voorvertoning is toch geen programma op zich, of wel.
Een Mac werkt logischer en men heeft weinig third party software nodig.Heb altijd met windows gewerkt en nog niet zo lang op mac nu.
Als je het kent werkt het perfect, maar ik heb al afgezien. Heel anders denken en dat lukt me nog niet altijd.
Klopt helemaal!.Je gaat eerst naar de pdf en dan open je met voorvertoning, toch.
Dat is super!. Dat is het zelfde als de beschrijving in mijn vorig bericht.Heb het bestand gevonden via, shft cmd G en dan ~/Library/Mobile Documents
Het Huis waar uw naam staat.Als ik finder open, wat bedoel je met huis? Zie dat niet.
nee, staat gedeeld
coputertje en naam
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.