Ik heb een formulier gemaakt, waar men een storing kan melden. Ik heb in dit formulier ook een aantal comboboxen gemaakt, waar automatisch een lijst met alle filiaalnummers moet komen te staan. Wanneer je dan een filiaalnummer hebt aangeklikt moet het ordernummer automatisch tevoorschijn komen en de ID-nummers moeten ook automatisch in een combobox tevoorschijn komen. Dit ordernummer en de ID-nummers moeten natuurlijk bij het filiaalnummer horen.
De filiaalnummers met het bijbehorende ordernummer moeten worden opgehaald uit "database filiaal" en de ID-nummers moeten automatisch worden opgehaald uit "idnummers".
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
In de bijlage heb ik een opzet gemaakt, dus alleen deze code voor de comboboxen moeten nog worden toegevoegd.
De filiaalnummers met het bijbehorende ordernummer moeten worden opgehaald uit "database filiaal" en de ID-nummers moeten automatisch worden opgehaald uit "idnummers".
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
In de bijlage heb ik een opzet gemaakt, dus alleen deze code voor de comboboxen moeten nog worden toegevoegd.