lijst van bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Goedewoensdag membres,
Ik heb een behoorlijk aantal cdroms met allerlei proggies
Nu is het zo dat ik me het schompes zoek en ik wil dus één lijst hebben, met de namen van de programma's, het cd rom nr , datum enzovoort.
is daar een programma'tje voor dat het geheel als txt of word, desnoods in html opslaat als één geheel??????
BIGWXXL

het mooiste zou zijn als ik, zeg maar tien cdromz achterelkaar in de player doe en dat er dan 1 bestand uit rolt......
BiGW

Laatst bewerkt:
Het kan ook te gek natuurlijk

Hoezo?? wat vandaag niet kan, is morgen wel mogelijk.
En voor de rest zie ik ook geen alternatief van jouw hand.
Mocht je een idee hebben hoor ik 't graag
BiGWXXL

ik snap je opzet niet helemaal...
wil je het zo doen: je maakt een lijst van alle cdroms (genummerd) en daarbij zet je wat erop staat....en dan nummer je de cdroms en leg je ze op volgorde?
zoiets? of begrijp ik het nu verkeerd?

A J T; Ik heb ong 30 cdr's,
genummerd en met allerlei verschillende bestanden erop.
Ik wil de gegevens van de programma's cq bestanden in een leesbaar bestand opslaan, zodat ik niet alle cd r's hoef te doorzoeken.

Bennie, bedankt, ik ga 't meteen proberen

BiGWXXL

Bennie; voor muziek is het ideaal, maar ik heb programma's\data en tot dusver is het me niet gelukt om die te catalogiseren.
Niettemin bedankt voor t meedenken
BiGWXXL

Laatst bewerkt:
Geplaatst door BiGWXXL
A J T; Ik heb ong 30 cdr's,
genummerd en met allerlei verschillende bestanden erop.
Ik wil de gegevens van de programma's cq bestanden in een leesbaar bestand opslaan, zodat ik niet alle cd r's hoef te doorzoeken.

Bennie, bedankt, ik ga 't meteen proberen

BiGWXXL

Bennie; voor muziek is het ideaal, maar ik heb programma's\data en tot dusver is het me niet gelukt om die te catalogiseren.
Niettemin bedankt voor t meedenken
BiGWXXL

Ik ben iets te snel geweest met posten:o Probeer Supercat eens uit. Je zal niet teleurgesteld worden...

Groetjes,
Bennie

Ik denk niet dat 'm is bennie.
IIG doet het meer dan alleen muziek. maaaaar mappen met bestanden slaat íe gewoon over.
bedankt en we zoeken verder
mzzls
BiiGWXXL

Het is me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt met "mappen met bestanden slaat 'ie over". Ik zie zelf in Supercat gewoon de mappen staan met daarin de bestanden. Er is anders keus genoeg:
http://www.elcomsoft.com/adc.html

Groetjes,
Bennie

Ik zal proberen iets duidelijker te zijn.
Ik heb net als iedereen een zooi software (free en shareware) en betaalde.
Bijvoorbeeld spelletjes als klaverjasses, hartenjagen enz.
Die staan in een map met spelletjes (freeware)
Fresh diagnose met een text bestand met de registratie nummers in een map fresh,
Ook heb ik een map met video bewerking, fotobewerking enzovoort.
Die staan gebroederlijk op een cdr, samen met nog een heleboel andere rommel.
Om nou voor eens en altijd van het gezoek in al die cdr's af te zijn wil ik dat opslaan in één (word, txt, html, of iets anders) bestand, maaaaaar ik ben te lui om dat allemaal over te typen.
waarvoor????? omdat ik na een format c niet alle cdrs wil doorzoeken naar dat ene programma.
Die format c komt eraan omdat ik een ander mobo krijg
Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben enneeeeh Bennie bedankt voor je geduld
Fijne moederdag morgen voor iedereen
BiGWXXL

Ik heb 't

Print dir van widget, een freeware programma wat met een beetje plakken en knippen in 1 groot word bestand alle software inclusief (sub) mappen weerr geeft.
f3 en zoeken en ik weet waar de rommel staat
voor de geïnteresseerden>>>>
http://www.webattack.com/get/printdir.shtml

bedankt
BiGWXXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan