• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

lijst van inloggegevens

• Onderwerp starter Onderwerp starter tkint
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Beste,

Het wordt aangeraden om niet altijd hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Alle wachtwoorden onthouden is onbegonnen werk. Wat is een aanvaardbare oplossing? Ze opschrijven ? Waar moet je dan het lijstje bewaren? Ik wil ze niet online plaatsen want de beheerder van het platform wordt "eigenaar" van jouw informatie. Een excelbestand met een beveiliging tegen openen is ook geen optie want die beveiliging is zo gekraakt. Een macro laten opstarten bij het openen, is te omzeilen. Kan je iets opzetten met bv. Visual Basic met een verplichte inlog waarvan je het bestand omzet naar een exe-bestand?

Misschien hoort die vraag hier niet thuis maar ik zou mijn probleem graag oplossen met Excel.

KeePass inderdaad. Die gebruik ik ok, en heeft een zeer zware encryptie die je niet zomaar kraakt.
Nog veiliger dan een simpel Excel spreadsheetje.

Of noem je bestand: Scrabble scorelijst met Klaas.xls, daar kijkt toch niemand in ;) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan