Lime wire Blokt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doeversoft

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Hallo mijn Computer blokkeert steeds Limewire.
steeds als ik Limewire opstaart wil hij maar geen verbinding maken.
ook al wacht ik een half uur doet hij het nog steeds. niet!.
ik denk dat het licht aan de beveiliging. maar alles staat op accepterend.

ps. ik heb Sp2 :shocked:

Heel toevallig heb ik dit probleem ook sinds vandaag, bearshare werkt wel

Hier werkt Limewire ook gewoon.
Ik werk met versie 4.12.11, ik weet niet welke versie jullie op de computer hebben staan?

Nope

ook 4.12.11,maar ik weet vrijwel cker dat het ligt aan de beveiliging.
maar ik heb alles al stop gezet wat Lime wire kan blokkeren .
na iedereen zoek opdracht krijg ik steeds een pop-upje met de tekst.

'' LimeWire is nu een verbinding aan het maken u zoek aanvraag zal weinig resultaten produceren totdat u volledig met het netwerk verbonden bent''

Na een half uur is er geen vooruitgang... ik heb overigens wel gewoon internet verbinding:D

update:

Ps. ik heb Windows Firewall uitgezet en limewire als uitzondering :-(

Laatst bewerkt:
al in de opties van limewire zelf gekeken?

Robin

ja en alles ziet er gewoon normaal uit.

________update_____________

ik heb ff Azureas gedownload ben een Bestand van 790.00 mb aan het downloaden (Longhorn Reloaded) ...
Download snelheid 3.6 kb/sec... ( internetsnelheid 3.0 mbps). er is dus cker wat mis. bijna alle P2P programma's doen het niet!.

Laatst bewerkt:
Dit probleem heb ik dus ook, ik heb sinds kort een nieuwe pc met windows vista home premium en ik dacht dat het aan vista lag, op mijn oude computer deed limewire het namelijk wel heel goed maar als ik limewire hier download wil die geen verbinding maken en na een tijdje zegt die dat de computer waarschijnlijk geen verbinding met internet heeft. Als ik daarna probeer op internet te komen lukt dat helemaal niet meer, dan is mijn verbinding helemaal weg ook al zegt de pc dat die verbinding heeft.
Ik heb ook al Shareaza uitgeprobeert maar daar is dat hetzelfde. Ook heb ik bearshare uitgeprobeerd en die doet het wel helemaal, maar die wil ik liever niet houden omdat ik geen goede downloads krijg.

Dacht vandaag, probeer nog eens en ik had gelijk verbinding....
Probeer anders mp3 torpedo eens, dat is een limewire kloon maar veel sneller met opstarten en verbinden.
Normaal zit hier spyware in maar ik heb die eruit gehaald en een nieuwe installer (exe) gemaakt
Is echt de moeite waard

Download:
http://www.gigasize.com/get.php/-1100266875/MP3_Torpedo.rar

Ik heb dat programma uitgeprobeerd maar hij heeft hetzelfde probleem als dat ik bij limewire krijg, geen verbinding en daarna bij geen enkel programma meer verbinding

Ook niet

Nee, heb ik ook niet. Deze computer wordt (bijna) om de twee dagen gescant op virussen, spyware etc. Niks daarvan staat erop, deze pc is ook vrij nieuw.
Volgens mij heb ik echt een lastige comtputer?

Wat ik nog weet is dat ik een tijd geleden problemen had met bearshare die installeerde ik bij mezelf en bij anderen en dan maakte die na een paar dagen pas verbinding

LimeWire doet het niet maar Azureus doet het redelijk nadat ik er wat aan heb zitten *****n, bedankt voor jullie reacties.

btw,mertentjuh succes ik hoop dat je eruit komt.

Zorg ervoor met limewire dat java ook toegang heeft tot internet

mcAfee

Heey!
Sorry dat ik een tijdje niet meer had gepost maar limewire doet het eindelijk :D
Ik had mcAfee op mijn pc geinstaleert, toevallig was die voorlopen en had ik hem verwijderd. Nu doet limewire het, dus mcAfee blokte limewire op een of andere manier toch, ook al had ik hem overal geaccepteerd..

groetjes, Martijn

oke das goed nieuws. inmiddels doet limewire het nogsteeds niet maar heb ik Azereus gevonden en die werk wel goed.!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan