lime wire doet ut nie :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Hoi mensen,

ik zit bij mijn moeder en probeer haar pc gebruiksklaar te krijgen...

Ze heeft xp waar ik sowieso al geen **** van snap... maar dat elke gebruiker zijn eigen inlogdingesje heeft heb ik nu door :thumb: !

Nu is het bij mijn moeders ding gelukt om limewire er op te zetten...

Nu probeer ik dit dus ook bij het ding van de vriend van mijn ma, maar dat lukt niet!

Ik ga nu proberen om een scr shotje toe te voegen, hoop dat het lukt... *lukt dus ook niet* :( d'r staat iig fout bij het schrijven naar: c:\program files\limewire\genericwindowsutils.dll, moet ik dan zo'n dll ding hebben ofzo en waar haal ik dat vandaan

vraag is dus: Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat ik moet doen om limewire ook op zijn ding te krijgen...

heb je limewire geinstalleerd voor de hele pc of alleen voor de gebruiker zelf

alleen voor de gebruiker kan het ook op de hele pc??? das misschien wel makkelijker!

die optie die krijg je volgens mij bij de installatie moet je de installatie even rustig doorlopen

de install van limewire? of als je de pc voor het eerst gaat installeren?

(bedankt voor de moeite trouwens)

nou ik zit nu in het account van dé vriend... en daar probeer ik limewire te installeren en dat lukt dus niet :( kan ik ook uit alle accounts gaan en dan lime wire op de pc zelf installeren, want limewire geeft het niet als optie als ik het nu weer probeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan