irislouise
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2004
Hoi mensen,
ik zit bij mijn moeder en probeer haar pc gebruiksklaar te krijgen...
Ze heeft xp waar ik sowieso al geen **** van snap... maar dat elke gebruiker zijn eigen inlogdingesje heeft heb ik nu door :thumb: !
Nu is het bij mijn moeders ding gelukt om limewire er op te zetten...
Nu probeer ik dit dus ook bij het ding van de vriend van mijn ma, maar dat lukt niet!
Ik ga nu proberen om een scr shotje toe te voegen, hoop dat het lukt... *lukt dus ook niet*
d'r staat iig fout bij het schrijven naar: c:\program files\limewire\genericwindowsutils.dll, moet ik dan zo'n dll ding hebben ofzo en waar haal ik dat vandaan
vraag is dus: Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat ik moet doen om limewire ook op zijn ding te krijgen...
ik zit bij mijn moeder en probeer haar pc gebruiksklaar te krijgen...
Ze heeft xp waar ik sowieso al geen **** van snap... maar dat elke gebruiker zijn eigen inlogdingesje heeft heb ik nu door :thumb: !
Nu is het bij mijn moeders ding gelukt om limewire er op te zetten...
Nu probeer ik dit dus ook bij het ding van de vriend van mijn ma, maar dat lukt niet!
Ik ga nu proberen om een scr shotje toe te voegen, hoop dat het lukt... *lukt dus ook niet*

vraag is dus: Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat ik moet doen om limewire ook op zijn ding te krijgen...