hallo iedereen,
Sinds een maand ben ik al bezig met Limewire het weer te laten doen, maar ik kom er gewoon niet uit.
Ik heb al:
1. Limewire 5 keer geherinstalleerd (en telkens goed verwijderd)
2. Java geupdate (juiste update); heb nu versie 6.22
3. Mijn firewall zo ingesteld dat hij LimeWire toestaat
4. De instellingen van mn router zo gewijzigd dat hij LimeWire toestaat
5. ccleaner de boel laten schoonmaken
Het probleem is dat als ik limewire opstart ik heel even (zeg 6 seconden) het opstart scherm krijg te zien en dat hij daarna vanzelf weer afsluit. Het pictogram van limewire komt niet rechtsonderin te staan en bij taakbeheer komt hij ook niet tevoorschijn. Opstarten op andere manieren helpt niet. Mn zusje die ook limewire heeft kan wel downloaden, dus het ligt niet aan ons netwerk.
Zou het dan toch aan java liggen?? ik weet het niet meer in ieder geval en ik hoop dat jullie bereid zijn om mij te helpen.
Alvast bedankt!
Binus
Sinds een maand ben ik al bezig met Limewire het weer te laten doen, maar ik kom er gewoon niet uit.
Ik heb al:
1. Limewire 5 keer geherinstalleerd (en telkens goed verwijderd)
2. Java geupdate (juiste update); heb nu versie 6.22
3. Mijn firewall zo ingesteld dat hij LimeWire toestaat
4. De instellingen van mn router zo gewijzigd dat hij LimeWire toestaat
5. ccleaner de boel laten schoonmaken
Het probleem is dat als ik limewire opstart ik heel even (zeg 6 seconden) het opstart scherm krijg te zien en dat hij daarna vanzelf weer afsluit. Het pictogram van limewire komt niet rechtsonderin te staan en bij taakbeheer komt hij ook niet tevoorschijn. Opstarten op andere manieren helpt niet. Mn zusje die ook limewire heeft kan wel downloaden, dus het ligt niet aan ons netwerk.
Zou het dan toch aan java liggen?? ik weet het niet meer in ieder geval en ik hoop dat jullie bereid zijn om mij te helpen.
Alvast bedankt!
Binus