Limewire: Haperend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkle

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo allemaal,

Ik heb Limewire 4.10.9 geinstalleerd. En als ik tijdens het downloaden een nummer wil afspelen via de player van limewire heb ik haperend geluid. Ik heb de faq geraadpleegd van limewire en heb bepaalde adviezen opgevolgd maar helaas zonder reslutaat. Ik heb jave ge-deinstaleerd en weer opnieuw geinstalleerd met de laatste versie maar nog steeds haperend geluid. Wie weet een oplossing hiervoor. Ik zou graag het liefst Limewire willen blijven gebruiken.

Alvast bedankt voor de reacties!

Grtz,

Ron

Als je bij opties de limewirespeler uitzet en je speeld een voorbeeld met mediaplayer af, hapert het geluid dan ook ?

Dan hapert het geluid ook. De pc is een pentium 3 1,5GHZ, 256mb. Voorheen werkte het perfect totdat we de nieuwe versie van Limewire gedownloaded hebben.

Grtz,

Ron

Wat is het cpu gebruik tijdens het gebruik van limewire ?

Gebruikt limewire dat, of zijn dat ook andere processen ?

Als ik limeware uitschakel wordt de cpu voor 4% belast. Lijkt mij netjes

Ik heb limewire nu aan staan en die gebruikt 2% :confused:

Heb ik wel een pentium 4 3400mhz hypertreading, maar het verschil lijkt mij toch wel groot.

Laatst bewerkt:
Probeer dit eens ga naar start,configuratiescherm,software,java en verwijder het. Herstart je pc en installeer de nieuwste versie : http://java.com/nl/download/index.jsp?cid=jdp79414
Contreel ook eens even het versnellingsniveau van je geluidskaart: ga naar start,uitvoeren,typ hier dxdiag ga naar het tabblad muziek en zet de schuifbalk eens op basisversnelling. Zolang de muziek wel werkt in een apart muziekplayer zou ik mij niet zoveel zorgen maken. Haperend geluid komt soms ook door een onboardgeluid die niet niet voldoende stroom krijgt.

Haperend geluid tijdens downloaden.

Dit komt omdat je harde schijf het niet kan bijbenen.
Als je geluid afspeeld tijdens downloaden moet de hd zowel lezen als schrijven, dit is teveel van het goede, zeker als je veel bestanden tegelijk download.
Een andere mogelijkheid is nog dat het cache geheugen van je hd niet toereikend of mogelijk kapot is of ontbreekt.
Download niet of nauwelijks tijdens afspelen en het haperend geluid zal zijn verdwenen.

Laatst bewerkt:
Ik had ook een storend geluid bij Limewire.
Limewire en Java van de schijf gehaald en een nieuw java geinstaleerd, daarna weer Limewire gedownload en geinstaleerd en geen problemen meer.

Dit is de Java die ik heb.

jre-1_5_0_07-windows-i586-p.exe&File=jre-1_5_0_07-windows-i586-p.exe

Marius

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan