LimeWire hosts zijn bezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

x-gwen-xx

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2006
Hee iedereen,
ik heb alweer een vraagje over LimeWire:confused:
Ik probeer een liedje te downloaden, en net de versie die ik moet hebben wil niet donwloaden. Als ik er dubbel op klik komt hij wel bij de andere downloads maar hij gaat niet downloaden. Op de plek waar normaal het balkje is met hoever hij al is met downloaden staat: HOSTS ZIJN BEZET.

Woops was nog niet klaar met me vraag/
Weet iemand wat dit betekend en hoe ik kan zorgen dat hij wel gaat downloaden?
groetjes gwen:rolleyes:

Kijk eens hier.
En hier.
Als een host bezet is heeft hij al iemand aan z'n PC hangen die aan het downloaden is.
Heb je wel door dat P2P (=Peer toe Peer) betekent dat er verbindingen zijn tussen particuliere PC's?
Dat je niet download van een zware server?
Het systeem is: alle op dit moment aangesloten PC's die Limewire hebben ginstalleerd, wisselen bestanden uit.
Maar terwijl je download wordt je ook geacht te uploaden, want anders valt er op een gegeven moment niets meer te downloaden.
Zoek songs op waar meerdere bronnen voor staan, 12, 8, 2, op z'n minst.
Een song waar maar 1 host voor staat, die is bijna altijd bezet.

Laatst bewerkt:
Hee boeing, bednakt voor je reactie. Ik snap wat je bedoeld. Ik download meestal ook alleen met vele hosts, maar deze was er maar 1 van en had dus geen host. Ik snapte niet waar het voor stond maar nu wel :D Zijn we weer wat wijzer ;) .. Als ik heel de tijd alles aan mijn pa vraag word ie ook gek, dus stel ik mijn vragen hier maar.. :p

Gheghe,, erg he! :o
Najaa opzich ben ik best goed in computers.. maarjaa die nieuwe programmatjes moet ik eerst nog ff uitzoeken allemaal :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan