Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een aparte Firewall? Als je alleen de standaard Windows Firewall hebt, doe dan het volgende:
1. Ga naar Configuratiescherm > Windows Firewall > Uitzonderingen. Voeg daar het programma Limewire toe aan de uitzonderingen (via Programma toevoegen).
2. Kijk in Limewire (ik denk onder Extra > Opties > Geavanceerd > Firewall, de exacte woorden kunnen iets anders zijn want ik gebruik het zelf niet meer) welke downloadpoort je gebruikt. Dit is bijvoorbeeld nummer 34562. Ga dan bij de Firewall uitzonderingen naar Poort toevoegen, en zet daar dat nummer neer. Zet er een handige naam bij, zoals Limewire poort.
Hierna Limewire opnieuw opstarten, werkt het dan weer?
[edit]Uitgebreide versie van frankwannets reactie, zie ik.[/edit]
in je firewal limewire als uitzondering zetten
welke firewal gebruik je?
Op een of andere manier zijn er vaker dit soort problemen met LimeWire.
Maar probeer dit eens:
Download en installeer FrostWire: http://www.frostwire.com/
FrostWire is een bijna 100% copie van LimeWire, ziet er hetzelfde uit (alleen kleuren zijn anders), werkt precies hetzelfde en download van hetzelfde netwerk.
Alleen, FrostWire heeft meestal niet de verbindingsproblemen die LimeWire wel heeft!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.