Limewire kan geen licentie vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita1987

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Ik heb in het verleden altijd gebruik gemaakt van Limewire, dit ging altijd goed. Nu heb ik een poosje terug een virus op mijn pc gehad, dus alles eraf en opnieuw erop gezet. Inclusief Limewire. Alleen nu krijg ik elke keer als ik een nummer aanklik om te downloaden het volgende bericht:

Limewire kan geen licentie voor dit bestand vinden. Wilt u dit bestand toch downloaden?
Limewire kan de bestanden op het P2P netwerk niet bewaken of beheren, dus respecteer uw lokale auteursrechten alstublieft.

JA NEE

Als ik dan op JA (toch downloaden) tik, dan wordt het nummer wel gedownload, maar ik kan het dan niet openen want dan geeft het weer een melding. Ook is het dan niet een normaal MP3 bestand.

Ook heb ik Limewire al meerdere keren opnieuw gedownload, ook andere versies. Het helpt niet.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!

Is het wel dezelfde versie die je hebt van Limewire?
Want ik ken deze meldingen alleen van de laatste versies (5.x).

Was die oude versie ook uit de 5 reeks dan? Anders is het verschil in gedrag makkelijk te verklaren.

Ik heb veel verschillende versies gedownload volgens mij. Maar ik zal deze 5.5.8. verwijderen en dan een oudere versie proberen te downloaden.

Ik heb nu versie 4.18.8 gedownload en die geeft dezelfde foutmelding aan. Daarintegen als ik deze bestanden download kan ik ze toch gewoon afspelen en het zijn ook de normale verrtrouwde MP3 bestanden.
Probleem is opgelost!

Bedankt weer :)

Nu is het al een tijdje terug dat ik Limewire zelf heb gebruikt, maar ik dacht dat er in de opties ergens een filter was om bestanden met licenties eruit te filteren. Dan heb je er überhaupt geen last van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan