Limewire maakt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hallo,

Ik heb Limewire geinstalleerd op een laptop die gebruikt maakt van draadloos internet. Als ik limewire opstart kan hij geen verbinding maken en geeft hij de melding of er wel een internetverbinding aanwezig is. Die is er wel en internet werkt snel en goed. Limewire is ook wel geaccepteerd door de windows firewall. Java is ook juist geinstalleerd. Ik gebruik als firewall Norton Protection Center en als virusscanner Norton Antivirus 2006. Moet hier in iets geaccepteerd worden o.i.d.? Alvast bedankt

Groeten Vincent

Als de Windows Firewall Limewire accepteert, heb je neem ik aan in Norton ook een deur opengezet?
In de Tips & Handleidingen van Helpmij staan een paar goede handleidingen over Netwerken.
Misschien moet je daar ook eens naar kijken.
En je hebt alle instellingen nagekeken in Limewire's Extra, Opties?

Bedankt, Ik heb even iets in norton lopen klooien en hij maakt nu verbinding!

Thanks

Vincent

Hallo,

Ik heb Limewire geinstalleerd op een laptop die gebruikt maakt van draadloos internet. Als ik limewire opstart kan hij geen verbinding maken en geeft hij de melding of er wel een internetverbinding aanwezig is. Die is er wel en internet werkt snel en goed. Limewire is ook wel geaccepteerd door de windows firewall. Java is ook juist geinstalleerd. Ik gebruik als firewall Norton Protection Center en als virusscanner Norton Antivirus 2006. Moet hier in iets geaccepteerd worden o.i.d.? Alvast bedankt

Groeten Vincent

hoi vincent
ik heb het zelfde probleem als jij toen men limewire wil ook geen verbinding maken
en alles staat goed wat heb je juist gedaan dat het weer ging als ik mag vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan