Limewire maakt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blikgroente

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2008
Berichten
3
Beste lezers,

Ik heb laatst me computer op nieuw geinstaleerd en limewire dus ook, maar elke keer als ik limewire nu opstart maakt hij geen verbinding met het internet. En hij heeft het daarvoor altijd prima gedaan. Ik heb em al aangevingt bij de firewall enzo ik heb em ook al hondertduizend keer opnieuw geinstaleert maar dat helpt ook niet:(. Verder heb ik ook al andere programma's geprobeert zoals frostwire enzo maar daar maakt ie ook geen verbinding. Ik ben ten einde raad..

Dus heeft misschien iemand een idee dat mij kan helpen:)? Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Dit al geprobeerd?:

Configuratiescherm --> Beveiligingscentrum --> uitzonderingen ---> limewire aanklikken en opslaan.
 
Welke virusscanner heb je? Ik had dit probleem ooit met McAfee virusscanner erbij, de enige oplossing was voor mij McAfee helemaal verwijderen...
 
Welke virusscanner heb je? Ik had dit probleem ooit met McAfee virusscanner erbij, de enige oplossing was voor mij McAfee helemaal verwijderen...

Ik heb nod32 ik had voordat ik me computer opnieuw had geinstaleerd ook McAfee Maar toen deed ie het gewoon prima..
 
Ik heb nod32 ik had voordat ik me computer opnieuw had geinstaleerd ook McAfee Maar toen deed ie het gewoon prima..

Dan kan het dus zijn dat NOD32 het nu wel blokkeert. Zet de virusscanner eens totaal uit (desnoods het proces beeindigen in Taakbeheer) en probeer dan even iets te downloaden. Lukt dit?

NOD32 daarna wel gelijk weer aanzetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan