Limewire maakt geen verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hoii,

't Is alweer een tijdje geleden .. maar toch heb ik weer hulp nodig.
LimeWire, wil ik op mijn ''oude'' computer van 4 jaar zetten, met een draadloze verbinding (Linksys 300N --> Router ( WRT54G )

Ik heb mijn firewall nagekeken, windows firewall, heb wat zitten rotzooien met de instellingen van LimeWire maar toch kom ik er niet uit.

Ik heb BearShare geprobeerd, die deed het wel. Ares niet, Kazaa niet, uTorrent volgens mij ook al niet ( goed. )

Dus, iemand een suggestie? Mijn router-instellingen doen het wel aangezien ik met een laptop prima ontvangst heb met limewire!

Tevens heb ik Java 6 - update 7, en Java 6 update 2.

1. Stop met het gebruiken van limeware. Daar haal je alleen maar virussen mee binnen.
2. Gebruik *knip*, is het zelfde als limeware alleen dan beter en veiliger. En het download veel sneller.

Probeer eerst dit en kijk of je geen problemen hebt. Als je dit nog steeds heb dan horen we het wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kreeg net een melding : Could not detect any internet (nog wat)

Dus ga ik maar eens firewall nakijken.

Moet ik misschien een andere poort gebruiken?

EDIT : Er staat nu : Supersnelle verbinding.

Dit heeft hij bij LimeWire ook een keer aangegeven, maar toen was dit weer weg. Ik hoop dat dit nog maar eventjes mag blijven. Dankje!

Laatst bewerkt:
Als je vraag is opgelost please even op vraagt opgelost klikken rechts onder het scherm!

Dat had ik al gedaan joh! ;) Maar het maakt niet uit. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan