Limewire of Emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Welk program is beter Limewire of Emule? Wie kent de voor- en nadelen van deze twee programma's

ps gebruik XP

Ach nee hè....nu krijg je weer zo'n welles niettus topic.....
Zal ik je een tip geven?

Installeer ze allebei en ga ermee aan de slag en je zal snel weten welke bij jou past.

Zelf vind ik het allebei niks en werk ik met nieuwsgroepen .....

Nou welke geef jij de voorkeur aan dan?

Ja nieuwsgroepen maar daar kun je toch niks downloaden of ? ben ik nou gek?

Hahahahahaha....alles wat je maar wil.
Muziek,Films, Software,Boeken, Games en ga zo maar door en bij mij met een snelheid van 1200-1300 KB/s.....

Verdiep je hier maar eens in:

http://www.binaries4all.nl/

Okay thanks dan zal ik me daar eens een keer in verdiepen.

Is echt veruit het beste en snelste wat er is en je hoeft ook niet te delen/uploaden want dat is strafbaar.
Films en muziek mag je voor eigen gebruik downloaden en is niet strafbaar,voor software en games geldt dat niet. Zodra je gaat aanbieden zoals dat het geval is bij P2P programma's dan ben je strafbaar.
Je moet het even doorhebben maar als je er eenmaal mee bekend ben wil je niks anders meer !

Ik ga mij erin verdiepen alvast bedankt.

Ik heb net limewire 4.16.6 gedownload, maar het werkt niet.
Wat heb ik fout gedaan?
gr. kobus

Ik heb net limewire 4.16.6 gedownload, maar het werkt niet.
Wat heb ik fout gedaan?
gr. kobus

Het is niet aan te raden een ook niet netjes om in een topic van een ander je vraag te stellen. Ik adviseer je gewoon een nieuw topic te maken.

Zou sowieso Limewire PRO proberen. Deze is echt een stuk sneller zie ik. Vergt wel wat zoekwerk. Je kunt hem het beste opslaan op je buroblad is meestal het advies, maar ik ga zeker ook die nieuwsbrieven bekijken zoals Bos ze beschrijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan