LimeWire ook vol van rommel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugs Bunny

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Eerst (?) was Kazaa vol van rommel. Ik bedoel dus beschadigde liedjes.
Nu is LimeWire ook vol van.
Bestaat nog een goede P2P programma?

Ik gebruik emule en daar ben ik toch wel tevreden over, is alleen erg langzaam, dan moet je toch naar een paysver en dan gaat dat vreselijk snel..

Ik gebruik ook Emule maar ook DC++ is lekker snel met muziek binnen halen.

Geplaatst door Bugs Bunny
Eerst (?) was Kazaa vol van rommel. Ik bedoel dus beschadigde liedjes.
Nu is LimeWire ook vol van.
Bestaat nog een goede P2P programma?

Totaal geen last van....ben nog steeds zeer tevreden met Limewire:thumb:
Toch gebruik ik ook vaak Ares Lite.
Ook erg goed maar het hangt er een beetje vanaf of je de populaire of de meer alternatieve muziek zoekt. Voor het laatste is Soulseek erg goed.

Yup, al houd ik niet van alternatieve muziek, SoulSeek vind ik tot nu toe het beste p2p programma.
Met op een goede 2e plaats LimeWire voor de meer populaire muziek.

Hoewel ik laatst wel een virus kreeg toen ik een progje wou downloaden. (Virtual DJ 3.04 o.i.d.) :confused:

Maar goed, dat risico loop je toch.

Laatst bewerkt:
Waar ik echt van houd, dat koop ik wel. Bijv. ik heb alles origineel van Jean Michel Jarre.
In principe is het nog goedkoper om tegen betaling op internet (legaal) te downloaden.
Je kan legaal downloaden voor rond de € 0,90 per liedje. Bij een CD met 12 liedjes heb je al gauw (legaal) € 6-7 gespaard.
Ook is het vaak zo dat een CD niet helemaal leuk is. Misschien zitten 5 leuke liedjes er op. Dan kan ik beter de 5 liedjes legaal downloaden dan een CD te kopen voor € 19. Goed voorbeeld de nieuwste CD van Eric Clapton. Voor € 4 heb ik de leukste liedjes.
Ik download praktisch amper, dat doen mijn kids (soms).
Een vriend van mij begon over een CD dat erg leuk zou zijn. Eerlijk: ik heb nooit van de zanger gehoord. Het ging over ene David Gray en de CD is Life in Slow Motion. Ik weet niet als dit alternatief is of niet, nogmaals ik heb nooit van deze kerel gehoord.
Ik dacht, kijken wat dat is maar kreeg met LimeWire alleen beschadigde bestanden.
Ik was benieuwd als anderen ook last van hebben (LimeWire).

Mocht iemand nog hier kijken: ik zoek 1 liedje dat ik niet met LimeWire, Kazaa of Soulseek kan vinden.
Het gaat om dit: VERWIJDERD
Heeft iemand een gouden tip?

Alvast bedankt!
Bugs

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje off-topic. Niet de bedoeling.
Helpmij is geen zoekmachine voor jou muziek.

Titel verwijderd.

De opmerking: “beetje off-topic” kan ik nog begrijpen.
De opmerking over “zoekmachine” niet.
Ik heb geen zin om (opnieuw) in eindeloze discussies te gaan, maar ik zie geen
reden om EEN titel van EEN lied te verwijderen.
Het ging over een zeldzame lied van een zanger die in 2003 is overleden.
Ik hoopte dat misschien een andere liefhebber het liedje, toevallig, heeft.
Als jij de vraag naar een lied zo erg vindt, wat vind je van het vragen naar een
CD met Win98 ? = http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=225760&perpage=20&pagenumber=1

:o

Dat is niet mijn sectie. Als jij je daaraan stoort, en je niet eens bent dat de dienstdoende supermoderator daar anders mee omgaat dan je denkt dat goed is voor HelpMij, dan klik je op de link "Meld Misbruik".
Of je stuurt een mailtje naar een admin.
Dan komt het dik voor elkaar.

En wat betreft de zoekachine: als je dat perse aan andere helpers wilt voorleggen, kan dat in deze sectie.

Verder een super zoekmachine voor van alles en nog wat:
http://ixquick.com
Specificeer je zoekopdracht, door de volledige titel tussen aanhalingstekens te zetten.

Laatst bewerkt:
Ik stoor me niet aan, de supermoderator is verder O.K.
En om iets zo onbelangrijk te melden als misbruik.. nee, ik heb een andere instelling.
Nobody is perfect…

Bedankt voor je tip, ik ga misschien mijn vraag over dat 1 liedje daar plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan