Limewire pakt geen Windows Media Player, ook rare icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowlandertje

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2005
Limewire deed het prima, in het mediatheekscherm zag je ook voor de muzieknummers een blauw "muziek" icoontje staan.
Nou had ik laatst Ifranview gedownload en software voor een Canon camera, en nu zijn de muziekicoontjes van Limeiwre allemaal veranderd in witte doosjes met een blauw en rood kleurtje erin.
In het optie menu van Limewire had ik altijd de eigen mediaspeler uitgeschakeld en speelde de muziek af via de windows media player. Als ik nu op een muzieknummer druk in Limewire gebeurt er helemaal niks: ik kan ze alleen afspelen via de limewire player, als die is ingeschakeld.
Zonder Limewire doet Window Media Player het wel gewoon..
Ifranview is inmiddels van de pc gehaald.
Weet iemand hoe ik Windows Media Player weer kan gebruiken voor Limewire?

Lekker snugger. Het lag dus wel aan infranview, wat nog niet geheel van mijn pc verwijderd was.
Ik bekeek mijn muzieknummers in mijn muziekmap op de externe harde schijf en daar stond achter zo'n muziek bestand ifranview-mp3 bestand (bij tablad Type) of zo iets...
Als je Ifranview download, geeft hij dus àlle muziekbestanden op je pc zijn eigen ifranview icoontjes. Maar daardoor herkent Windows media Player ze niet meer vanuit Limewire.

Ifranview nu goed verwijderd, en limewire en de muziekbestanden mappen hebben weer hun standaard windows muziek iccontjes.
Ifranview is daarentegen wel een handig programma om meerdere foto's tegelijk van bitmap naar jpg te maken.

Je kan irfanview gewoon weer installeren hoor.

Alleen tijdens het installeren even opletten dat je tijdens de setup bij extenties op "images only" klikt.

attachment.php

Bijlagen

• image only.jpg
    image only.jpg
    46,1 KB · Weergaven: 57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan