LimeWire Pro 4.16 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanoj123

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Ik heb een probleem met m'n LimeWire Pro. Ik had eerst LW 4.12.11, maar die werkte niet meer als ik op het pictogram dubbelklikte. Er gebeurde gewoon helemaal niets. Nu kreeg ik hier de raad om hem opnieuw te installeren, en dus heb ik nu de versie 4.16.2 geïnstalleerd, maar nu heb ik hetzelfde probleem! Zou het kunnen dat er ergens belangrijke bestanden weg zijn ofzo? Hij geeft geen foutmelding en LW komt ook niet in taakbeheer, dus er wordt niets gestart.. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

mvg Sanoj123

Probeer het volgende eens:

- verwijder LimeWire echt helemaal
- download en installeer FrostWire (http://www.frostwire.com/)
- kijk of je probleem nu opgelost is

FrostWire is een bijna 100% kloon van LimeWire, ziet er hetzelfde uit (alleen in het blauw:)), maakt kontakt met hetzelfde netwerk, werkt hetzelfde, maar geeft veel minder problemen dan LimeWire!

Ik heb nu wel de Pro-versie dus verwacht ik dat er minder spy- en malware tussen de resultaten zit, maar als ik FrostWire installeer zal ik misschien terug meer spyware binnenhalen. Of is FrostWire betalend?

FrostWire is GRATIS maar... het gratis of niet gratis heeft NIETS te maken met het binnenhalen van spyware/adware/virussen, want dat doe je zelf!

Ah ok, ik zal het zeker eens proberen! Bedankt voor de moeite alvast!

ik had het probleem ook maar nadat ik windows opnieuw installeerde deed alles weer maar ik danke dat je windows niet opnieuw wilt installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan