Limewire Pro incomplete downloads weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

baseleg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Sinds 1,5 jaar gebruik ik limewire pro 4.14.10
Het bevalt me prima, ik vind er veel mee en het downloaden gaat redelijk snel.

Echter, de ca. 200 incomplete downloads die ik heb, wil Limewire niet meer herkennen.
Deze incomplete bestanden (T-12345.avi etc) staan nog wel in de map "incomplete".

Het lukt limewire plotseling niet meer deze te koppelen: als ik in Limewire zelf de map incomplete betanden open, geeft hij wel de hele lijst weer, maar allemaal weer met 0,0 KB beginnend.

Ik kan er op het forum niets over vinden, heeft iemand van jullie dit wel eens bij de hand gehad? Thanks!

Laatst bewerkt:
7 dagen

ik maak gebruik van limewire plus 1.7, bij mij staat er onder opties -> opslaan -> incomplete bestanden : u kunt oude en incomplete downloadbestanden automatisch laten verwijderen. dagen om onvolledige bestanden te bewaren: 7

dus na 7 dagen .... wanneer je het nummer nog steeds wil hebben zoek het gewoon weer opnieuw op. en kan je de incomplete bestand verwijderen.

ik maak gebruik van limewire plus 1.7, bij mij staat er onder opties -> opslaan -> incomplete bestanden : u kunt oude en incomplete downloadbestanden automatisch laten verwijderen. dagen om onvolledige bestanden te bewaren: 7

dus na 7 dagen .... wanneer je het nummer nog steeds wil hebben zoek het gewoon weer opnieuw op. en kan je de incomplete bestand verwijderen.

Thanks, maar dat is het probleem niet (staat op 999 dgn).
Kort gezegd heb ik nu een grote map incomplete downloads die Limewire niet meer kan koppelen.
Limewire begint dezelfde bestanden gewoon weer opnieuw te laden, van 0 af aan weer.. :shocked:

Wat ik uit andere fora heb opgepikt: de incomplete downloads even in een parate directory terugzetten, en zodra Limewire weer aan de downloads begint, de betreffende bestanden terugzetten. Maar wat doe ik dan met de bak en dat files in de incomplete map? Iemand hiermee ervaring?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan