LimeWire Pro v4.8.1 !!Vraagje!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Beste Mensen,

Heb LimeWire Pro geinstalleerd en het is me opgevallen dat dit ook erbij is gekomen J2SE Runtime Environment 5.0 Update 1
Dus mijn vraag is, is dit wel okay, wat het geef niet aan dat het Spy/Ad Aware is,,,,
gecheckt met: Spy Sweeper, S&D, Ad Aware SE, en Bulletproofsoft Spy/Ad Ware Remover, en natuurlijk Norton Antivirus 2005, PC helemaal clean, en wanneer ik m'n PC opstart komt er een Update ervoor, is het veilig om het Up te daten "J2SE Runtime Environment 5.0 Update 1 "
en waarvoor dient het eigenlijk voor, als ik het uninstall, kan ik LimeWire Pro niet meer draaien, dus ik heb het toch nodig.

Gaarne wacht ik op jullie Reacties en Hulp,,,,

Alvast bedankt.

java is dus java
indien die deze update instaleer heb je java sun op je,
pc. java sun is alternatief voor m$ virtal machien.
dus is geen spyware

Hmmm, Okay duidelijk
ben zelf wel tevreden over de Snelheden "Download"
die LimeWire Pro haalt, 300/350 kbps,
maar blijf toch wel trouw aan Irc, & Torrents,

Heren in iedergeval bedankt,

Voldoende Info vraag Opgelost bedankt.

LimeWire en Java

Ik heb ook LimeWire Pro 4.8.1 op m'n computer geïnstalleerd, maar krijg steeds een melding dat ik Java moet installeren. Ik heb dus via www.java.com de laatste versie geïnstalleerd (5.0 geloof ik), maar zelfs na enkele keren opnieuw opstarten van de computer, geeft LimeWire bij het opstarten nog steeds de melding dat ie de Java Runtime Environment niet kan loaden (zie bijlage. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Bijlagen

• limewire.jpg
    limewire.jpg
    11,2 KB · Weergaven: 28
Het lijkt erop dat het bij het installeren al fout gaat: de directory is schijnbaar vergrendeld. Maar ik heb gekeken, maar dat is niet het geval. Ook zijn alle explorers dicht.

Bijlagen

• javawarning.jpg
    javawarning.jpg
    35 KB · Weergaven: 21
Beste rvdmaden,

Ben je wel aangemeld als Administrator,
kijk het even na,
heel misschien dat je probleem anders wel verholpen is,,,,

wens je veel succes

Er is slechts één gebruikersaccount op deze PC en die heeft beheerders-rechten. Ook andere programma's installeren gaat zonder problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan