Limewire pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
hallo mensen dit is geen vraag en ik weet het dit is een vragen forum maar er worden hier over steeds vragen gesteld dus zal ik he tmaar zeggen limewire pro kan je gewoon gratis downloaden op http://www.pro-limewire.nl/
Ik zal je zeggen wat er zo handig is aan limewire pro:
Limewire pro kan je nu dus gratis krijgen en als je iets wil downloaden en je drukt op zoeken vind hij veel sneller dingen en ook veel meer dingen. ook download hij iets super snel. Bij mij doet deze limewire pro ongeveer er 10 sec over om iets te downloaden. Gelukkig kan je limewire pro nu gratis downloaden met de link hier boven.

Veel plezier ermee

Van Tim:thumb::p:thumb:

Laatst bewerkt:
Link verwijderd, heb het idee dat dit niet goed is. Gezien het gewoon een file hosting site is. Waarom niet met de orginele site aankomen:
http://www.pro-limewire.nl/

Laatst bewerkt:
als u zoon..

als u zoon goede moderator bent checkt u het errst even en aangezien ik het ookgebruik ben u echt een slechte moderator

als u zoon goede moderator bent checkt u het errst even en aangezien ik het ookgebruik ben u echt een slechte moderator

Jij gaat er dus vanuit dat ik dit niet gedaan heb? Ik denk dat je dan maar eens goed moet nadenken, voordat je iets terug plaatst. Dus omdat jij het gebruikt, moeten wij er maar vanuit gaan dat het goed is. Want jij doet nooit iets verkeerds hier.:rolleyes:

Daarbij kom je met een BETA versie, deze bevatten nog bugs.

Laatst bewerkt:
Jij gaat er dus vanuit dat ik dit niet gedaan heb? Ik denk dat je dan maar eens goed moet nadenken, voordat je iets terug plaatst. Dus omdat jij het gebruikt, moeten wij er maar vanuit gaan dat het goed is. Want jij doet nooit iets verkeerds hier.:rolleyes:

Daarbij kom je met een BETA versie, deze bevatten nog bugs.

ja je hat ook gelijk ik heb mijn bericht ook aangepast

maar wel 1 ding

maar wel 1 ding deze is niet gratis.

Titel aangepast, het was namelijk ook een reden om jou (eerste) link te verwijderen.

en die site werkt ook niet

gesms't, kan niks downloaden
helpdesk ervan gemaild en daar krijg ik foutmelding van dat adres

weg 2.60

Ok, aangezien dit geen vraag is zoals de t.s. aangeeft, en de oorspronkelijke bedoeling voorbij is, kan dit topic wel dicht.

slotje4tk0.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan