limewire turbo

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik heb limewire turbo , nu heb ik last van spyware en trojan horses. deze zijn verwijderd uit ( vermoedelijk) de shared map ,met spyware prog PC Tools Doktor . Nu heb ik nog bestanden in deze map staan die ik erniet uit kan halen. ook niet met rechterknop , krijg dan de optie om af tespelen , en niet te deleten. ik heb nu ook last van popups ( krijg dan sites te zien van telefonie ) , terwijl ik niet eens op internet aan het zoeken ben....

HELP !!!!

imeware turbo is niet beter dan limeware pro, limeware pro heeft geen spyware en anders zooi dus ik zou turbo verwijderen en pro er op zetten.

oké , heb je toevallig een link ???

krijg limewire niet verwijderd , althans niet geheel verwijderd , de shard en incomplete zijn wel al weg , maar de rest gaat niet , geeft aan dat een programma of iemand anders ermee bezig is. heb um verwijderd via config-software verwijderden.

wederom help !!!!

verwijderen

het programma "Your Unninstaller 2008" is dé oplossing voor software VOLLEDIG te verwijderen!

mvg.

@Yavanna,

Kijk in het vervolg even naar de datum van een topic. Deze is van 2007 dus niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan