limewire verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

buruma

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Hallo allemaal heb een probleem met het verwijderen van limewire namelijk zodra ik dat gedaan heb krijg ik met het opstarten van de computer een foutmelding namelijk

Ins
runtime error 53
file not found

Heb daarom limewire dan maar weer geinstalleerd maar dan heb ik opeens een hele map met gedeelde bestanden met allerlei troep erin en start limewire uit hemzelf elke keer weer op en dit is nergens te vinden in een opstartbestand.

Misschien hebben jullie hier een oplossing voor heb al veel gezocht maar kan het niet vinden.

Alvast bedankt

groetjes carla

Probeer na het verwijderen van Limewire in het configuratie scherm bij software J2se (java) te verwijderen.
INS (waarschijnlijk windows installer) is meestal terug te vinden in je Firewal en is gerelateerd aan de verborgen map C:\ Programsfiles \Windowsupdate die vreemd genoeg helemaal leeg is.
Probeer bij msconfig java runtime uit te schakelen (jushed) bij het deinstalleren van java is die al automatisch verdwenen.
Hoop dat het lukt, bij mij heeft het geen problemen opgeleverd.

Alles gedaan maar helaas heeft niet geholpen misschien nog andere oplossingen?
En ga toch java maar weer downloaden anders kan ik azereus niet meer gebruiken.

tot zo ver bedankt

Nou het is opgelost heb een online virusscan gedraaid en die vond een heleboel wat mijn norton niet vond dus denk dat die het verwijderd heeft.
Bedankt voor jullie hulp.

groetjes carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan