limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.jillal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
hallo allemaal, ik heb weer eens een probleem en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik had n.l. Limewire en kreeg de melding dat er een nieuwe versie was. Ik heb geprobeerd die te downloaden, maar dan moet je eerst de oude eraf gooien. Maar wat is nou het geval, ik krijg hem er niet helemaal af. En nadat ik vanalles heb geprobeerd, staan er nou een reeks voor mij vreemde files en wel:
executable jar files. Ik weet me geen raad meer en ik kan ook de nieuwe limewire zo niet ophalen, zolang dat erop staat. Want als ik begin met het installeren stopt hij en zegt er is nog een oudere versie, die moet eerst verwijderd. Bij de vorige keer heb ik ook al problemen gehad , maar is het me alsnog gelukt. Nou echter niet en ik denk dat dat aan die Jar files ligt. Wat zijn dat eigenlijk voor files? Wie kan me vertellen hoe ik dat moet doen?
Ik ben benieuwd.:(

Al in veilige modus geprobeerd te verwijderen?

Ik denk, let op; ik denk, dat *.jar files iets met Java te maken hebben aangezien LimeWire op Java runt. Vandaar dat je ze ook niet kan verwijderen omdat je Java-engine op de achtergrond draait, makkelijkste is idd om in safe mode te verwijderen.

Manier 1:

Opstarten en vlak na het eerste scherm (van je pc-fabrikant) ofzeau, op F8 drukken, en dan veilige modus kiezen,

Manier 2:

Ga naar Start > Uitvoeren, typ ''msconfig'' ga tabblad Boot.ini en vink /SAFE BOOT aan, herstarten..

Uiteraard dan wel weer uitzetten in Safe Mode om normaal op te starten.

Nou, ik doe dus even niks meer.
ik heb gisteren Limwire er weer op gekregen en heb toen wat van die Jar files verwijderd ( ging plotseling gewoon) Maar toen werkte Limewire gelijk niet meer.
Dus heeft lafra002 waarschijnlijk toch gelijk.
Ik heb hem dus weer eraf moeten gooien en weer opnieuw erop gezet.
Die gekke files staan er nog enkele van, maar laat maar staan.
In ieder geval bedankt voor de hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan