limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees120

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
via limewire "iets" met .exe gedownload. Nu worden er onzichtbaar voortdurend bestanden geplaatst in de "complete" map. Ik heb limewire al verwijderd, alsmede winzip. Het mag echter niet baten, voortdurend worden er zo'n 20 bestanden in de complete map geplaatst, waardoor mijn harde schijf vol loopt.

Hoe kan ik zien welk programma er onzichtbaar meeloopt die deze bestanden ergens vandaan haalt en in plaats op de harde schijf ? Ik werk in een netwerk met wind. xp

Dit lijkt mij niet echt een 'limewire'-probleem, maar eerder een 'ben ik geinfecteerd'-probleem. Je hebt na alle waarschijnlijkheid een virus binnen die je daarna ook nog gerunt hebt. Scan je pc eens goed op virussen (met je av en met een online scanner zoals housecall of panda), en dan ook gelijk maar op spyware met adaware en spybot. Mochten die iets vinden, dan laten verwijderen of laten repareren en voortaan eerst alles scannen voordat je wat runt. Het is algemeen bekent dat .exe bestanden uitvoerbare bestanden zijn en dat je daar mee uit moet kijken.

Mocht dit allemaal niet helpen, dan is het denk ik het beste dat je een hijacklogje plaatst op 'aso', waar experts je kunnen helpen aan de hand van dat logje wat dingen te verwijderen..

ellende

van alles geprobeerd, en werkt niet. Zal ijn probleem nogmaals beschrijven:

Computer plaatst uitzichzelf continue bestanden in "complete" bestand op mijn C-drive. Deze bestanden verdubbelen (?) zichzelf waardoor mijn harde schijf uiteindelijk helemaal vol loopt. Kan geen vinger krijgen welk programma hiervoor verantwoordelijk is. Waar komen die bestanden vandaan ? Ooit iets gedownload via limewire. Maar limewire ook maar ge-deinstalleerd, maar mag niet baten. Ga nu iets met aso proberen ?

Ik vrees voor je dat je zwaar geinfecteerd ben met een virus. Wat leverde de virusscanners die AJ noemde voor resultaten?

Is je probleem na het scannen nog niet opgelost dan is het het beste om op aso lid te worden (is een samenwerkingsverband met helpmij.nl), en daar een hijacklogje te plaatsen. Om een hijack-logje te maken moet je dit even lezen, en alles stap voor stap doen. Eenmaal een logje gemaakt deze knippen/plakken in je berichtje en experts op het gebied van spyware en virussen helpen je daar graag verder.

Verplaatst van "P2P" naar "Anti Virus / Geinfecteerd?"
Lijkt een betere sectie voor dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan