limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandifort

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Nog net goede morgen
Ik heb een probleem met het overzetten van LimeWire naar Nero
Ik probeer al een paar dagen een film over te zetten van LimeWire naar Nero maar dat lukt me niet
Il open dan Nero en ik ga zoeken naar LimeWire dat gaat wel maar dan moet ik zoeken naar waar het filmpje staat die staat in shared bij LimeWire en daar kan ik niet komen als ik L W open krijg ik .Network en Root en dan kom ik niet meer verder is er iemand die mij kan helpen
Gegroet & Bedankt alvast H.Sandifort

sandifort zei:
Ik heb een probleem met het overzetten van LimeWire naar Nero
Als je een film hebt gedownload, heeft LimeWire er verder niets meer mee te maken. :)
LimeWire zet je downloads allemaal in de map Shared.
De map Shared wordt door LimeWire tijdens de installatie standaard in C:\Windows geplaatst.
Als Nero dus vraagt het filmbestand toe te voegen, moet je dit zoeken in C:\Windows\Shared.

Guus.

Laatst bewerkt:
Onder welk besturingsysteem gebruik je limewire?
Doe bij limewire gewoon eens extra, opties,. Dan zie je daar waar de map shared zit. en dan kan je het toch bij nero aanwijzen.

Guus, is het mischien C:\Documents and Settings\gebruikersnaam of All users\Shared?

Laatst bewerkt:
sandifort zei:
Ik kan bij Windows geen Shared vinden
Kijk gewoon ook eens naar mijn post ik zeg hoe je het zeker weet te vinden.

PS wegens je beperkte computer kennis kan je toch maar beter oppassen met limewire, er zitten veel virussen en spyware op dit netwerk. En niet te vergeten als je dit programma constant laat aanstaan dan kunnen andere mensen van jouw films downloaden. Als je toevallig een upload limiet hebt is de kans groot dat je op lowband terecht komt. En niet te vergeten het is illigaal.

crash zei:
Guus, is het mischien C:\Documents and Settings\gebruikersnaam of All users\Shared?
Dat kan in XP natuurlijk heel goed. :)
Maar als TS even zoekt naar de map Shared is hij er snel achter waar die staat.

Hallo mensen ik geloof dat het is gelukt ik ben nu het filmpje aan het opnemen
hartelijk bedankt
Groetjes H.Sandifort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan