limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik een verbinding wil toevoegen, moet ik een host ingeven, maar hoe kom ik daar aan??

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry ik sla even over.
Gebruik limewire al jaren maar begrijp echt niet wat je bedoeld.

Nou ik gebruik het al zolang het bestaat en ik weet echt niet waar je het over hebt??
Ik start limewire en na een tijdje is hij goed verbonden en typ in wat ik zoek en of het muziek of video enz moet zijn en klaar.....

Heb je het misschien over Hosts in Extra, Opties, Filters? Daar staat inderdaad een voorziening om bepaalde hosts met hun IP-adres op een zwarte lijst te zetten.
Heb je nu later spijt dat je een host op die zwarte lijst heb gezet, dan kun je hem in het venster daaronder weer toelaten.
Maar deze voorziening wordt door de doorsnee gebruiker nooit benut.

Je kunt geen verbinding toevoegen. Je kunt een host met zijn IP-adres op een zwarte lijst zetten. Wil je dat later ongedaan maken, dan kun je hem in je toegelaten lijst zetten, ook met zijn IP-adres. Op de zwarte lijst zet je IP-adressen van mensen die alleen maar downloaden en niets uploaden.
Nogmaals: jij kunt geen hosts toevoegen aan het P2P-netwerk, dat doet Limewire, daarvoor is het ontwikkeld: zoveel mogelijk mensen met elkaar verbinden

maar ik heb geen enkele verbinding, hoe kom ik aan één??

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
heeft limewire wel gewerkt ?

Ik heb het wel eens als ik limewire een tijdje niet gebruik dat ik moet herinstalleren om weer verbinding te krijgen.

Laatst bewerkt:
En ook: als je een firewall hebt ingesteld, dan moet je daar bij Uitzonderingen: Limewire vermelden.
Zie het onderstaande plaatje.
.

Bijlagen

• FirewallUitzonderingen.jpg
    FirewallUitzonderingen.jpg
    56,7 KB · Weergaven: 39
Wat soms de goede installatie tegenhoudt is de juiste J2SE ENvironment Runtime 5.0 Update9 van Java. Download en installeer dat programma. Als je deze update nog niet had, is het sowieso nuttig. Ik hoop dat het helpt.

NB: had je die tip van Jozo al geprobeerd, Limewire opnieuw installeren?

misschien helpt deze patch...op internet wordt beweerd dat ie helpt daartegen....en ook nog es snellere downloads :p

op de site eerst op de rode bol DOWNLOAD klikken en daarna op EXTERNAL MIRROR
succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan