Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steninho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo, ik heb een probleem met limewire, ik kan geen verbinding maken.
Ik kan hem wel gewoon installeren, maar linksonderin, komen geen streepjes te staan, dat je verbinding hebt..
Er staat: Uw computer heeft een firewall of een router en kan geen verbinding ontvangen.

Alleen ik snap weinig van computers, hoe kan ik dit probleem oplossen?

We hebben AVG als virusscanner, en zitten op een LAN netwerk.

Alvast bedankt!

Hoelang wacht je?

Bij mij duurt het ook altijd +/- een minuutje voordat hij goed verbinding heeft. Eerst staat er dan dat ik een firewall heb, maar later verdwijnt die melding weer.

Hier is een filmpje van de opstart van (mijn) LimeWire:

-->KLIK<--

Laatst bewerkt:
je kunt mieschien naar Configuratiescherm gaan en dan firewall gaan je hebt hem denk ik ingeschakelt dan klik je in Configuratiescherm op firewall en dan uitzonderingen als limewire er niet tussen staat dan klik je op programma toe voegen en als ie er wel tussen staat moet je hem aan kruissen(je moet hem te minste aan kruissen)

Laatst bewerkt:
In de router moet je de poort openen die in Limewire staat ingesteld...

soms wacht ik wel een paar uur, dat ik hem aan laat staan, maar hij doet het gewoon niet,

Waar kun je de poort van de router openen?

En bij configuratiescherm staat bij mij geen Firewall..

ik snap er niks van, dus sorry voor de vele vragen..

Laatst bewerkt:
Configuratiescherm > beveiligingscentrum.... daar staat je firewall [als je met XP werkt, tenminste]

Hoe een poort te "forwarden" op je router is helemaal afhankelijk van het merk en type van die router.....

ik heb wel XP maar ik zie geen beveiligingsschermpje staan, ik weet wat je bedoelt, maar zie hem nergens..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan