limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
In aanvulling van mijn vraag geef in de instellingen van de firewall: ALGEMEEN ingeschakeld [ aanbevolen] UITZONDERINGEN alles aangevinkt behalve extern bureaublad GEAVENCEERD X 1394 verbinden en X lanverbinden ik klik op instellingen
Services alle NIET aangevinkt icmp alle NIET aangevinkt
logboekregistratie voor veiligheidgegevens Instellingen C: \ windows \ pfirewall.log
max grootte [KB] 4096 imcp instellingen Alleen binnenkomende echoaanvraag toestaan is aangevinkt Standaard instellingen Waarschuwing dat programma's niet meer naar behoren werken als ik ja zeg, Weet iemand of deze instellingen correct zijn
PS ik heb XP ik weet niet of dat duidelijk was dank u

Hoi !

?????????

Waar gaat het in hemelsnaam over ?

Greetz,

Harry.

Lol.....

kun je je probleem/vraag kort en bondig stellen.

Grtz.

Misschien kan ik iets verduidelijken heb ongeveer hetzelfde probleem , zie dit niet als inbraak .
Op 3 pc's heb ik ook limewire ge-upgradet , 1 vista pc , 1 xp pc en 1 xp laptop . Limewire werkte perfect echter na het terugzetten van een back-up op de xp pc moest ik dus weer even limewire vernieuwen en kreeg toen ook geen verbinding meer .
Heb gezocht naar een oplossing zoals , java vernieuwen , een gnutella file invoeren , alles verwijderen ook uit het register en opnieuw installeren , terug naar vorige versie van limewire , niets helpt , krijg geen verbinding meer .
Gr. Hans

Gooi Limewire weg en download het alternatief Frostwire: http://www.frostwire.com/
Of gebruik Shareaza... dat zoekt op veel meer netwerken dan alleen Gnutella...

Kijk bij systeembeheer > services of uPnP aanstaat... check dit ook in de [eventuele] router, dan kunnen deze programma's zelf de juiste poorten openen...

harrie snor

Harrie ik had een vraag over limewire gesteld maar kwam er achter dat mijn informatie niet voldoende was daarom stuurde ik nog wat informatie nl de instellingen van mijn firewall hopelijk ben je niet boos ik dacht dat de twee vragen wel bijelkaar kwamen. als je nog wil heb ik nog een vraag ? in de instellinge van mijn firewall heb ik Limewire op uitzondering staan Hoe kan het dan als ik limewire start linksonder een wereldbolletje met een muurtje er voor en als ik mijn muis daarop houd aan geeft dat er een firewall aanstaat???
groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan